اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم تبریز در مجلس نهم در تجمع اعتراض‌آمیز مردم تبریز:

کشور آذربایجان تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده / ‌دوستان و دشمنان خود را بشناسید

خبرگزاری فارس: منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم گفت: ‌آذربایجان تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده و رژه همجنس‌گرایان در این کشور برنامه‌ریزی و ساخته و پرداخته صهیونیسم است.

کشور آذربایجان تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده  / ‌دوستان و دشمنان خود را بشناسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اسماعیل سعیدی شامگاه امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم تبریز  در محکومیت حرکت‌های ضد‌اسلامی دولت باکو مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز ‌ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت باکو در ترویج ابتذال در یک کشور مسلمان خواستار توجه هر چه بیشتر مقامات جمهوری آذربایجان به درخواست مردم مسلمان این کشور و لغو رژه همجنس‌بازان شد.

وی با بیان اینکه ‌به ‌گواه تاریخ، غیرت دینی در آن سوی "ارس"  پس از جدا افتادن از ایران به قدری بود که به علمای نجف نامه نوشتند و خواستند که اجازه جهاد دهند تا به آن وسیله از زیر سیطره کمونیسم خارج شوند، افزود:‌ امروز هم با کمال قباحت اقداماتی دیده می‌شود که جای تاثر فراوانی دارد.

سعیدی تصریح کرد: امروز از آنانی که دم از دموکراسی و آزادی و حقوق بشر ‌می‌زنند شاهد اقدامات غیر‌حقوق بشری در جمهوری آذربایجان هستیم اما در عین حال مورد تایید و حمایت کشورهای مدعی کشورهای دموکراسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ‌اقدامات ضد‌حقوق بشر و ضد انسانی در جمهوری آذربایجان قلب مسلمانان به ویژه مردم آذربایجان و تبریز را جریحه‌دار کرده و مردم تبریز با این تجمع مراتب نفرت و اعتراض خود در مقابل اقدامات ضد‌دینی در این کشور را نشان و اعلام می‌کنند.

آذربایجان بدون مردم هویت ندارد

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم با تاکید بر اینکه کشور آذربایجان بدون مردم هویت ندارد، اظهار کرد: مردمان با‌غیرتی که توانایی آزاد کردن قره‌باغ را دارند در بند بوده و زندانی هستند و سازمان مدافع حقوق بشر نیز سکوت کرده است.

وی با بیان اینکه ما آذربایجانی هستیم و  مردم جمهوری ‌آذربایجان خواهران و برادران ما هستند، گفت: دولت جمهوری آذربایجان دوستان و دشمنان خود را بشناسد، تجمع‌کنندگان امروز دوستان شما هستند.

سعیدی ادامه داد: اگر به دنبال دوست هستید دشمنان مسلمانان برایتان دوست نمی‌شوند و اگر به دنبال دوست هستید ملت ایران ملتی که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاکشان را به دشمن ندادند مطمئن باشید دوستان واقعی شما هستند.

جمهوری آذربایجان از اسکان منافقان خودداری کند

وی  از دولت جمهوری آذربایجان خواست تا در روابط خود با صهیونیست‌ها تجدید نظر کرده و از انجام اقدامات ضد ایرانی همچون اسکان منافقان پرهیز کند و گفت: کشور آذربایجان تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده و رژه همجنس‌گرایان در این کشور برنامه‌ریزی و ساخته و پرداخته صهیونیسم است که با پول و مال مردم مظلوم جمهوری آذربایجان اجرا می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: دولت باکو باید در برابر سفرهای مشکوک رژیم صهیونیستی به خاک این کشور و تردد آنها ‌پاسخگو باشد.

نمی‌توان در برابر اراده ملت ایستاد

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم تاکید کرد: دولت باکو باید در مقابل حرکات ضداسلامی خود ‌در برابر مسلمانان جوابگو باشد و اقدام ضد‌اسلام و دین در کشوری که 90 درصد آن شیعه بوده قابل قبول نیست.

سعیدی خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان گفت: نمی‌توان در برابر اراده ملت ایستاد، از حرکات ضد اسلامی خود دست بردارید.

حجت‌الاسلام محمود ‌اسماعیلی از روحانیون برجسته تبریز نیز در این تجمع ضمن سخنانی مشکل اصلی جمهوری آذربایجان را اشغال بیش از 20 درصد خاک این کشور دانست و دولت باکو را به تلاش عملی برای آزاد‌سازی این مناطق دعوت کرد.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول