اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم:

مشکلات آب کشاورزی "دمکره دشت‌روم" پی‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم با بیان استعدادهای زیاد منطقه دشت‌روم در زمینه کشاورزی و باغداری گفت: دمکره دشت‌روم ظرفیت‌های زیادی در این بخش دارد که با همه توان مشکلات آب کشاورزی آن را پی‌گیری می‌کنیم.

مشکلات آب کشاورزی "دمکره دشت‌روم" پی‌گیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در بازدید از برخی روستاهای دهستان دشت‌روم از توابع بویراحمد اظهار کرد: بیشتر مناطق این شهرستان دارای استعدادهای ویژه در بخش کشاورزی و باغداری هستند.

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی بیان داشت: محصولات استراتژیک در سطح مناطق این شهرستان برداشت می‌شود که وظیفه داریم در سال تولید ملی به کمک کشاورزان بویراحمدی رفته و در تحقق فرمان حکیمانه رهبری گام برداریم.

زارعی بیان داشت: یکی از مناطق مستعد کشاورزی شهرستان بویراحمد دشت‌روم است که برای توسعه کشاورزی در این منطقه کشاورزان باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی تصریح کرد: دشت‌روم از گذشته همواره در زمینه کشاورزی در سطح بویراحمد مطرح بوده و مشکلات آب کشاورزی نیز از دغدغه‌های اصلی مردم سخت‌کوش این دیار به شمار می‌رود.

زارعی از منطقه دم‌کره به عنوان یکی از چند منطقه مستعد کشاورزی دشت‌روم نام برد و گفت: مردم دمکره در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و همواره ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند که لازم است همه مسئولان به خصوص در حوزه کشاورزی با توجه به همه استعدادهای دمکره در راستای برطرف کردن مشکلات همت بیشتری از خود نشان دهند.

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم با ذکر این مطلب که دمکره به صورت طبیعی از آب قابل توجهی برای کشاورزی برخوردار است، تصریح کرد: با این وجود باید تلاش شود تا از راه‌های مختلف آب کشاورزی به صورت آسان در اختیار کشاورزان و باغداران این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول