اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی

آقامحمدی صعود گهر دورود به لیگ برتر را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: ابراهیم آقامحمدی نماینده منتخب مردم خرم‌آباد در مجلس نهم در پیامی صعود تیم گهر دورود لرستان به لیگ برتر را تبریک گفت.

آقامحمدی صعود گهر دورود به لیگ برتر را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام ابراهیم آقامحمدی آمده است: بار دیگر جوانان غیرتمند این خطه با درخشش در میادین ورزشی فوتبال افتخاری دیگر برای این دیار به ثبت رساندند و این بار ورزشکاران تیم گهر دورود با صعود به لیگ برتر کشور شادی را برای هواداران و علاقه‌مندان فوتبال لرستان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه پیام خود تصریح کرد: صعود گهر دورود و شاگردان شایسته داوود مهابادی مربی توانمند فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر شادی، غرور و نشاط را به مردمان عزیز خطه لرستان هدیه کرد تا رقابت‌های لیگ برتر با حضور پدیده‌ای به نام گهر دورود جذاب و دیدنی‌تر شود.

اینجانب به عنوان منتخب مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از زحمات سرمربی تیم و سایر اعضاء کادر فنی و تک تک بازیکنان که در این افتخار آفرینی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده و این موفقیت را به جامعه بزرگ ورزشی فوتبال استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

همچنین آقامحمدی راهیابی افتخار آمیز و تحسین برانگیز تیم لرستان به سطح اول فوتبال کشور را حق مردم این استان دانست و گفت: این صعود به طور قطع در تمام جامعه تأثیر گذار خواهد بود و موجب ایجاد فضایی با نشاط در استان می‌شود.

وی در ادامه پیام خود عنوان کرد: از این پس کار اداره کل ورزش و جوانان لرستان و دیگر مسئولان به مراتب مشکل‌تر شده که باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت ایجاد شده برای استفاده بهتر مردم و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده کنند.

منتخب مردم خرم‌آباد این موفقیت را نتیجه تلاش و کوشش مجموعه گهر دورود لرستان و همراهی هواداران این تیم دانست و ابراز امیدواری کرد که با تداوم روند کنونی و تقویت تیم در فصل آینده، بازی‌های درخشان و در خور شان فوتبال لرستان در لیگ برتر به نمایش درآید.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول