اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفقت و ثروتی منتخب اعضای هلال احمر در بجنورد شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از انتخاب شفقت استاندار و ثروتی نماینده بجنورد به ‌عنوان منتخب اعضای هلال احمر در بجنورد خبر داد.

شفقت و ثروتی منتخب اعضای هلال احمر در بجنورد شدند

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ طی انتخابات هیئت اجرایی و بازرسی هلال احمر در این شهرستان ابوطالب شفقت، موسی‌الرضا ثروتی، اعظم السادات افشین‌فر، علی منصوری و ماه‌پری رحمانی موفق به کسب رای شدند.

وی با اشاره به مشارکت بالای اعضا در این انتخابات گفت: حضور اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر در پای صندوق‌ها‌ بسیار باشکوه و چشمگیر بود. 

سجادی هدف از برگزاری این انتخابات را نهادینه‌کردن مشارکت اعضا و داوطلبان، امدادگران و جوانان و حضور حداکثری آنان در تصمیم‌گیری‌های این جمعیت در استان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از تمام اعضای هلال احمر در خراسان‌شمالی به منظور شرکت در انتخابات دعوت به عمل آمده بود تا در حوزه‌های رأی‌گیری مشخص شده‌ حاضر و از بین نامزدها، فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

سجادی با اشاره به حضور بالای اعضا در انتخابات هلال احمر خراسان‌شمالی و همچنین از اطلاع‌رسانی‌های انجام شده توسط رسانه‌ها قدردانی کرد.

به گزارش فارس بر اساس آمار برای انتخابات هیئت اجرایی و بازرسی هلال احمر در خراسان‌شمالی 66 هزار نفر شرایط شرکت را داشته که بیش از 29 هزار نفر در سطح استان در انتخابات این دوره شرکت کردند.

نتایج استانی این انتخابات نیز متعاقبا از سوی جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول