اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان صورت می‌گیرد

رقابت 25 کاندیدا در سومین انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: 25 نفر نامزد سومین انتخابات مجامع هلال احمر 22 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در تویسرکان با هم رقابت خواهند کرد.

رقابت 25 کاندیدا در سومین انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر

جلال نانکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: به منظور جذب مشارکت حداکثری اعضا و داوطلبان فعال هلال احمر و انتخاب اعضای شورای اجرایی برای مدت چهار سال، سومین انتخابات مجمع هلال احمر فردا 22 اردیبهشت ماه روز جمعه برگزار می‌شود.

وی اعضای داوطلب فعال واجد شرایط شرکت در سومین انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر را 7 هزار و 600 نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد افراد واجد شرایط در انتخابات مجمع 4 هزار نفر از قشر جوان و نوجوان دانش‌پژوه در مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز آموزش عالی هستند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان تأکید کرد: افراد واجد شرایط برای شرکت در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان 63 درصد خواهران 37 درصد برادران هستند.

وی با اشاره به اینکه کارت حضور در انتخابات برای همه اعضای فعال واجد شرایط صادر شده است اظهار داشت: در سه حوزه انتخابیه اداره جمعیت هلال احمر شهرستان و سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر تویسرکان در خصوص خواهران و برادران برای جمع‌آوری آرا فعال هستند.

نانکلی با بیان اینکه تعداد 9 صندوق برای جمع‌آوری آرا در محل‌های در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: رأی‌گیری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در تویسرکان از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز و تا ساعت 20 شب ادامه خواهد داشت.

وی تعداد کاندیداهای ثبت‌نامی در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تویسرکان را 25 نفر عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 20 نفر در حوزه شورای اجرایی و پنج نفر برای بازرسی نامزد سومین دوره انتخاباتی هلال احمر ثبت‌نام کرده‌اند.

نانکلی با اشاره به اینکه هر رأی‌دهنده می‌تواند پنج کاندیدا را انتخاب کند، گفت: اعضای واجد شرایط می‌توانند چهار نفر نامزد شورای اجرایی و یک نفر نامزد بازرسی را انتخاب و رأی دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سه مرحله انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: انتخابات مرحله نخست در سطح شهرستان‌ها، مرحله دوم با حضور منتخبان از هر شهرستان در استان و مرحله سوم نمایندگان منتخب استان‌ها با حضور در انتخابات مجمع به صورت کشوری برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه در پایان از 30 استان کشور هفت نفر به عنوان شورای عالی جمعیت هلال احمر انتخاب خواهند شد، بیان کرد: تعیین، تصویب و تصمیم‌گیری‌های سیاست‌های کلان و تصویب برنامه، بودجه، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جمعیت هلال احمر از مهمترین اهداف برگزاری انتخابات این دوره مجامع هلال احمر است.

وی در پایان سخنان خود تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل 16 سال سن و دارا بودن شش ماه سابقه عضویت در جمعیت و عضویت و داوطلبی فعال در جمعیت‌ شهرستانی را از شرایط رأی‌دهندگان برشمرد و افزود: عضو فعال به فردی اطلاق می‌شود که با پذیرش اصول بنیادی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و اساسنامه جمعیت و نیز پرداخت حق عضویت سالانه مستمر به عضویت جمعیت درآمده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول