اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

60 درصد مصوبات دولت به خراسان‌شمالی محقق شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی اعلام کرد: 60 درصد مصوبات سفر دولت به استان محقق شده است.

60 درصد مصوبات دولت به خراسان‌شمالی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت به مناسبت یکصدمین سفر استانی دولت در جمع نمازگزاران مرکز خراسان‌شمالی اظهار داشت: سفرهای اول و دوم و سوم دولت به این استان 668 مصوبه داشته است.

وی افزود: همچنین طی سفرهای دولت به خراسان‌شمالی مجموعاً اجرای دو هزار و 543 پروژه به تصویب رسید.

استاندار خراسان‌شمالی مجموع مصوبات تحقق یافته سفر دولت به خراسان‌شمالی طی سه سفر را 310 مصوبه عنوان کرد و اظهار داشت: 204 مصوبه سفر دولت به استان در دست اقدام بوده اما هنوز برای 154 مصوبه دیگر اقدامی نشده است.

وی  همچنین میزان تحقق مصوبات سفرهای دولت به خراسان‌شمالی را 60 درصد اعلام کرد و افزود: در سفر چهارم دولت که با هدف بررسی مصوبات گذشته برپا شد، مسائل و مشکلات مصوبات انجام نشده مورد بررسی قرار گرفت.

شفقت با تشریح تعداد مصوبات سفرهای دولت به خراسان‌شمالی گفت: در سفر نخست هیئت دولت 183 مصوبه با 676 پروژه برای رشد و توسعه استان مصوب شد که تاکنون 93 درصد از این مصوبات محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت سفر دوم هیئت دولت به خراسان‌شمالی یادآور شد: از 235 مصوبه این سفر 40 مورد اقدام شده، 82 مورد در دست اقدام و برای 113 مورد هم اقدامی نشده است.

استاندار خراسان‌شمالی شمار پروژه‌های سفر دوم هیئت دولت به این استان را 793 پروژه عنوان کرد و ادامه داد: بر همین اساس 66 درصد از مصوبات این سفر تاکنون تحقق یافته است.

وی همچنین با تشریح وضعیت مصوبات سفر سوم دولت به این استان اظهار داشت: طی این سفر 250 مصوبه برای توسعه استان به تصویب رسید که 44 مصوبه تاکنون محقق شده، 106 مصوبه در دست اقدام بوده و برای 100 مصوبه نیز اقدامی نشده است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی میزان تحقق مصوبات سفر دور سوم سفر به خراسان‌شمالی را 36 درصد عنوان کرد و یادآور شد: هزار و 74 پروژه در اجرای این دور از مصوبات سفر به تصویب اعضای هیئت دولت رسید که با اجرای این پروژه‌ها شاخص‌های توسعه در استان ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول