اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گناباد در بهارستان نهم:

سفرهای استانی عامل پیوند مردم و دولت است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در بهارستان نهم گفت: سفرهای استانی سبب ایجاد پیوند نزدیک‌تر میان مردم و دولت شده و آثار بسیار خوبی داشته است.

سفرهای استانی عامل پیوند مردم و دولت است

حجت‌الاسلام ‌محمد رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به فضل الهی دولت تاکنون سفرهای متعددی را انجام داده است و امیدوارم دور جدید سفر به خراسان‌رضوی نیز مانند قبل دارای آثار و برکات خیر باشد.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در بهارستان نهم افزود: یکی از مهم‌ترین فواید این سفرها، این است که دولت از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌شود و این بسیار فرق می‌کند با اینکه دولت تصمیمات خود را براساس یک سری گزارش‌های دریافتی و از مرکز اتخاذ کند.

رجایی ادامه داد: علاوه بر این، حضور دولت در میان طیف توده‌های مردم نمایانگر این است که دولت‌مردان نیز از جنس مردم هستند و باور این مقوله از سوی مردم دارای اثرات روحی و معنوی بسیار خوبی در میان مردم است.

وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن مجموعه عوامل و همچنین مجموع مصوباتی که دولت تاکنون در سفرهای استانی داشته است، می‌توان این سفرها را مثبت ارزیابی کرد و البته نباید از این نکته نیز غافل شد که سفرهای استانی عامل بسیار مهمی در ایجاد علاقه و پیوند صمیمیت میان مردم و دولت بوده است.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در بهارستان نهم با اشاره به روند مصوبات دولت در شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو طرح در شهرستان گناباد که مربوط به مصوبات قبلی هیئت دولت است، در حال اجراست.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در بهارستان نهم افزود: یکی از این طرح‌ها مربوط به احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی و دیگری پروژه دانشگاه علوم پزشکی گناباد است.

رجایی خاطرنشان کرد: شهرستان گناباد نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارای شرایط خاصی است و در منطقه محروم قرار گرفته است و باید نسبت به سایر شهرهای استان هیئت دولت توجه بیش‌تری به این منطقه داشته باشد.

وی گفت: طرح احداث صنایع بزرگ و همچنین پی‌گیری تاسیس فرودگاه در گناباد باید از سوی هیئت دولت با جدیت بیش‌تری دنبال شود و برای این امر هزینه‌های لازم در بودجه نیز پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول