اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال صورت می‌گیرد

ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال، ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد.

ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در شادگان

حسین سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در این شهرستان در راستای رفاه حال شهروندان به‌ویژه جوانان این منطقه به‌زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های مذکور افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی به‌زودی در شادگان اجرایی می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با اشاره به اینکه این دو پروژه در حال حاضر نیاز اصلی ورزش شهرستان شادگان هستند، تصریح کرد: کار کارشناسی و مطالعاتی آنها تمام شده و هم اکنون در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند.

این مسئول در ادامه از جذب 2 میلیارد ریال کمک به ورزش بخش خنافره و روستای خشاب خبر داد و گفت: در حال پیگیری ساخت زمین ورزش در روستاهای جفال، مندوان و توبچی از توابع بخش مرکزی شهرستان شادگان هستیم.

سالمی با اشاره به کارهای مختلف صورت گرفته در سال 90 گفت: افتتاح سالن چند منظوره در مجموعه ورزشی پتروشیمی، افتتاح سالن روستای ایصفر، مساعدت باشگاه‌ها و ورزشکاران رشته‌های مختلف و توزیع وسایل ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال 90 بوده‌اند.

وی همچنین با اشاره به عملیات ساخت استخر سرپوشیده شهرستان شادگان گفت: عملیات اجرایی این استخر که یک‌سال پیش آغاز شده هم اکنون با پیشرفت فیزیکی خوبی ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم ورزشی در شهرستان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد: کسب مقام اول کشوری رشته بوکس، کسب دو مقام اول رشته سوارکاری کشوری و همچنین کسب مقام اول استان خوزستان در رشته پاورلیفتینگ از افتخارات دیگر اداره ورزش و جوانان شادگان است.

این مسئول تصریح کرد: حمایت از پیشکسوتان به‌منظور راهیابی به مسابقات استانی وهمچنین پشتیبانی از حضور چهار تیم باشگاهی در رده جوانان و امید رشته فوتبال از دیگر کارهای انجام شده در سال 90 بوده است.

سالمی در ادامه با انتقاد از کم‌لطفی‌های برخی مسئولان در شهرستان شادگان، خواستار همراهی آنان و کلیه کارشناسان ورزشی به‌منظور شکوفایی هر چه بیشتر ورزش در شهرستان شادگان شد و گفت: ورزش در شهرستان شادگان هنوز نتوانسته به جایگاهی که حق آن است برسد و باید تلاش کنیم تا با مساعدت و تلاش مضاعف مسئولان شهرستان، استان و کشور آن را به جایگاه واقعیش برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات استادیوم تختی شهرستان شادگان خاطرنشان کرد: در حال پیگیری حل مشکلات این مجموعه ورزشی هستیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شادگان همچنین با تبریک سال جدید به همه ورزشکاران شادگانی ابراز داشت: امیدواریم در سال 91 شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش شادگان باشیم.

این مسئول اذعان داشت: در این سال ضمن نهایت استفاده از استعدادهای ورزشی، از همه کسانی که به نوعی خواهان تعامل با اداره ورزش و جوانان هستند صمیمانه استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول