اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

9 هزار دانشجوی دانشگاه تبریز در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز گفت: هم اکنون در این دانشگاه بیش از 18 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد نزدیک 9 هزار دانشجو در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند.

9 هزار دانشجوی دانشگاه تبریز در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سیدمحمدتقی علوی در آیین بهره‌برداری از حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا و مرکز فعالیت‌های مذهبی دانشجویان خوابگاه شهدا دانشگاه تبریز که 2 میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه این دانشگاه به خصوص در حوزه خوابگاه‌ها را بی‌نظیر خواند.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر برای توسعه و تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه بهای زیادی داده شده است و برای تجهیز خوابگاه‌ها 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

علوی با بیان اینکه همه این اقدامات به منظور تامین رفاه دانشجویان صورت گرفته است، افزود: امیدواریم این اقدامات برای تامین فضایی آرام برای تحصیل و پژوهش دانشجویان مثمرثمر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه این دانشگاه نخستین دانشگاهی است که تمام امور تغذیه دانشجویان را  برون سپاری و به بخش خصوصی واگذار کرده و با توجه به نظارت عالی دانشگاه این امر موجب بالا رفتن کیفیت غذا شده است، گفت: روزانه 20هزار پرس غذا در غذاخوری دانشجویان این دانشگاه سرو می‌شود.

علوی در ادامه با اشاره به اجرای این پروژه در این خوابگاه یادآور شد: این پروژه در زیر بنای به وسعت 420متر مربع با هزینه بیش از 2 میلیارد ریال در مدت چهار ماه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مسئولان این دانشگاه برای احداث و تجهیز این مجموعه‌ها در مراکز دانشگاهی گفت: این تلاش‌ها کار مقدسی است که باید قدر آن را دانست و قطعا آنهایی که در این راستا گام بر می‌دارند کار خدایی انجام می‌دهند و باید از آنان قدردانی کرد.

محمدحسین ضیایی افزود: دانشجویان باید قدر این نعمت‌ها و لحظات زندگی خویش را بدانند و از این لحظه‌ها با خواندن قرآن و نماز برای رسیدن به معبود خویش استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول