اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 450 میلیون هزینه

خوابگاه فرهنگی تربیتی امام سجاد(ع) سبزوار افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سبزوار از افتتاح مجتمع فرهنگی، تربیتی و خوابگاهی امام سجاد(ع) این شهرستان خبر داد.

خوابگاه فرهنگی تربیتی امام سجاد(ع) سبزوار افتتاح می‌شود

سیدحسین کرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: این مجتمع فردا با حضور مشاور سرپرستی و مدیرکل دفتر مهندسی و تأمین مسکن کمیته امداد حضرت امام(ره) افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 5 هزار و 250 مترمربع، با 970 متر زیربنا و بالغ بر 450 میلیون تومان هزینه در دو طبقه ساخته شده است.

وی هم‌چنین از آماده ‌شدن 65 درصد پروژه ساختمان اداری در دست ساخت کمیته امداد سبزوار که در سال 88 کلنگ احداث آن زده شده است خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 3 هزار و 250 مترمربع، با هزار و 250 متر زیربنا در دو طبقه در حال ساخت است.

کرابی پیش‌بینی کرد: 300 واحد مسکونی روستایی که با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام(ره)سبزوار هم‌اکنون در حال ساخت است، در سال 91 به بهره‌برداری برسد.

مشاور سرپرستی و مدیرکل دفتر مهندسی و تأمین مسکن کمیته امداد حضرت امام(ره) کشور، فردا علاوه بر افتتاح مجتمع فرهنگی، تربیتی و خوابگاهی امام سجاد(ع) سبزوار، از سایر پروژه‌های عمرانی کمیته امداد این شهرستان بازدید می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول