اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوابگو بودن مسئولان در قبال مسئولیت‌های خود

مسئولان دانشگاه‌ها به خوابگاه‌ها نظارت دقیقی ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: نارضایتی‌ها از وضعیت حجاب دانشجویان وجود دارد و متأسفانه مسئولان دانشگاه‌ها به خوابگاه‌ها نظارت دقیقی ندارند.

مسئولان دانشگاه‌ها به خوابگاه‌ها نظارت دقیقی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امشب در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب، از اعضای این کار گروه خواست تا بیشتر به این موضوع پرداخت کنند و مسئولان دانشگاه‌ها نیز بیش از پیش به خوابگاه‌های دانشجویی نظارت کنند.

*مسئولان در قبال مسئولیت‌های خود جوابگو باشند

وی با بیان اینکه مسئولان ضمن آشنایی دقیق با وظایف خویش باید در قبال مسئولیت‌های خود نیز پاسخگو باشند، افزود: مسئولان باید شخصاً در جلسات اداری حضور یابند از این رو از جلسات آتی در صورت عدم حضور رؤسای ادارات، مانع حضور معاونان آنها در جلسات خواهیم شد.

فرماندار بناب همچنین روند فعالیت کمیته‌های تخصصی شورای اجتماعی را نامطلوب ارزیابی کرد و خواستار فعال کردن کمیته‌های تخصصی این شورا در شهرستان شد.

وی سپس به وظایف سنگین و مهم کمیته‌های تخصصی اشاره کرد و از مسئولان کمیته‌ها خواست تا از افراد خبره و آشنا به مسائل فرهنگی و اجتماعی برای فعال‌تر کردن کار گروه‌ها استفاده کنند.

*ادارات موازی‌کاری نکنند

برقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان، از مسئولان ادارات و نهادها خواست سعی کنند ضمن پرهیز از موازی کاری؛ هر اداره در چارچوب اهداف و برنامه‌های سازمانی خود تلاش کند تا هم جوانان بیش از پیش بتوانند از برنامه‌های دلخواه خود استفاده کنند و هم وحدت رویه را در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول