اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد

کلنگ دو خوابگاه دانشجویی در یزد به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه‌های متعدد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که کلنگ‌زنی دو خوابگاه دانشجویی از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

کلنگ دو خوابگاه دانشجویی در یزد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، همزمان با ایام‌الله دهه فجر از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد به طور همزمان بهره‌برداری می‌شود.

خبرنگار فارس در گفت‌وگوهای کوتاهی با مسئولان شبکه بهداشت و درمان به تشریح این پروژه پرداخته است.

بهره‌برداری از منزل پزشک خانواده مرکز بهداشتی درمانی دهشیر و خانه بهداشت بیداخوید از جمله این پروژه‌هاست.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تفت در مراسم بهره‌برداری از خانه بهداشت بیداخوید و منزل پزشک خانواده  مرکز بهداشتی درمانی دهشیر اظهار داشت: علاوه بر این طرح‌ها از منزل مسکونی مامای مرکز بهداشتی و درمانی بخش زردین نیز در این ایام انجام می‌شود.

وی همچنین بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی علی‌آباد تفت را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تفت همچنین از بهره‌برداری از سیستم گرمایشی مرکز بهداشتی و درمانی سانیچ و راه‌اندازی و تجهیز سالن اجتماعات شهدای مرکز  بهداشتی و درمانی شهرستان تفت خبر داد.

* کلنگ‌زنی 2 خوابگاه دانشجویی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز از کلنگ‌زنی دو خوابگاه خواهران در دهه مبارک فجر فجر خبر داد.

محمدرضا رحیمی عنوان کرد: این دو خوابگاه طی یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: دو خوابگاه دانشجویی ویژه خواهران در جوار خوابگاه حضرت علی اکبر (ع) و خوابگاه گلستان در پردیس اصلی دانشگاه احداث خواهد شد.

 

* افتتاح سالن بدن‌سازی و آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه علوم پزشکی یزد

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد از افتتاح سالن بدن‌سازی و آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه علوم پزشکی در دهه مبارک فجر خبر داد.

محمدرضا ساده اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان دختر و بانوان شاغل در دانشگاه همچنین به منظور اهمیت و توسعه و ترویج ورزش در میان این دو قشر، با حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون دانشجویی و فرهنگی، سالن آمادگی جسمانی و بدن‌سازی مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بدن‌سازی در کنار سالن جوان مجتمع آموزشی و پژوهشی حضرت امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سالن و حضور فعال دانشجویان و کارکنان دانشگاه شاهد افزایش نشاط و تندرستی و شادابی در میان این دو قشر باشیم.

ساده خاطرنشان کرد: این سالن با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال راه‌اندازی شده است.

* افتتاح 4 پروژه عمرانی در طبس

سرپرست شبکه بهداشتی درمانی طبس نیز از افتتاح چهار پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر خبر داد.

جواد سهیلی اظهار داشت: پروژه مرکز بهداشتی و درمانی زنوغان به مساحت 4 هزار متر مربع با زیربنای حدود 700 مترمربع و اختصاص اعتبار 450 میلیون تومان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد بوده است که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح پروژه مرکز بهداشتی درمانی تپه طاق خبر داد و افزود: این پروژه نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است.

سهیلی عنوان کرد: این پروژه به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای 700 مترمربع با اختصاص اعتبار 450 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سهیلی از افتتاح خانه بهداشت پده‌بید شهرستان طبس خبر داد و افزود: این پروژه نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به یزد احداث می‌شود.

وی افزود: زیربنای این مرکز 90 متر مربع و اعتبار اختصاص یافته به احداث آن 50 میلیون تومان است.

سرپرست شبکه بهداشت طبس همچنین از افتتاح پروژه خانه بهداشت نایبند با زیربنای 75 مترمربع و اعتبار 35 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.

* بخش رادیولوژی بیمارستان بافق نوسازی می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق با تشریح برنامه‌های دهه فجر از بازسازی و نوسازی بخش رادیولوژی و خرید تجهیزات و دستگاه رادیولوژی سقفی و پرتابل و ... به میزان اعتبار 85 میلیون تومان، راه‌اندازی ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ولیعصر (عج) با میزان اعتبار 75 میلیون تومان خبر داد.

سیدمحمد جواد میرجلیلی همچنین از راه‌اندازی ساختمان و دستگاه بی‌خطر ساز زباله بیمارستانی به مبلغ 520 میلیون ریال، ساخت و راه‌اندازی سیستم گرمایشی ساختمان چهار واحده پزشکان متخصص به مبلغ 300 میلیون ریال، بازسازی و نوسازی و خریداری تجهیزات پزشکی بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) به مبلغ 20 میلیون ریال در این ایام خبر داد.

وی افزود: در بخش هتلینگ بیمارستان نیز مبلغ 45 میلیون ریال و خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و آشپزخانه بیمارستان نیز مبلغ 49 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول