اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش خوابگاه‌های دانشجویی

خوابگاه‌های خودگردان علوم پزشکی شیراز حذف شد

خبرگزاری فارس: با افزوده شدن خوابگاه‌های غدیر و فاز دوم گلستان به مجموعه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خوابگاه‌های خودگردان این دانشگاه حذف شد.

خوابگاه‌های خودگردان علوم پزشکی شیراز حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری به دلیل افزایش پیش‌بینی نشده 80 درصدی دانشجویان ورودی جدید ما ناچار به راه اندازی دو خوابگاه خودگردان شدیم که این خوابگاه‌ها با توجه به بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از بهترین خوابگاه‌های خودگردان در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی معرفی شدند.

علی احمدی افزود: با این وجود به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای دانشجویان و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت دادن به دانشجو و مسائل آنها و پیگیری‌های مداوم ریاست دانشگاه، خوابگاه غدیر و فاز دوم خوابگاه گلستان به مجموعه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه شد تا دانشجویان بدون هیچ دغدغه‌ای به تحصیل خود در خوابگاه‌های دولتی ادامه دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیز دانشجویان بالینی و دانشجویانی که از بخش‌های مختلف بیمارستان مجوز دارند، می‌توانند در خوابگاه‌های خود سکونت داشته باشند.

احمدی گفت: امیدواریم با توکل به خداوند سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر و هدفمند بتوانیم در راستای موفقیت دانشجو و دانشگاه شرایط مناسب‌تری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول