اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 دور سفر استانی رئیس جمهور به فارس صورت گرفت

اجرایی شدن 54 مصوبه حوزه سلامت در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیش از 54 مورد مصوبه در حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاصل سه دوره سفرهای ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس است.

اجرایی شدن 54 مصوبه حوزه سلامت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اکبر اجرایی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه به پاسداشت یک‌صدمین سفر استانی ریاست جمهوری که به مشهد مقدس بوده که از امروز 21 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برپا است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نظر کمی و کیفی بیشترین تعداد مصوبات سفر هیئت دولت به فارس را داشته که بیشتر آن‌ها نیز اجرایی شده است.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 54 مورد مصوبه در حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاصل سه دوره سفرهای ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس بوده که 24 مورد در دور اول، 25 مورد دور دوم و پنج مورد نیز مربوط به دور سوم است.

اجرایی بیان کرد: این مصوبات با اعتباری افزون بر 2 هزار و 65 میلیارد ریال بوده به طوری که آماده شدن 36 بسته خدمتی در راستای شهر سلامت و معرفی به سرمایه‌گذاران و اعلام آمادگی آن‌ها از اقدامات قابل توجهی بوده که در این زمینه انجام شده است. 

وی گفت: تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای این استان از جمله سی تی اسکن، آنژیوگرافی، MRI و همچنین تکمیل، بازسازی یا تجهیز برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مانند بیمارستان حافظ، شهید فقیهی و حضرت زینب(س) با پیشرفت و تحقق صد درصد مصوبه و بهره‌برداری کامل از دیگر خدمات انجام شده در این زمینه هستند.

اجرایی ادامه داد: ساخت و تجهیز 24 پایگاه اورژانس با آمبولانس مناسب، تکمیل و تجهیز درمانگاه فوق تخصصی امام رضا(ع) شیراز و پیشرفت 100 درصد و بهره‌برداری کامل، تکمیل و تجهیز و بهره‌‌برداری فاز اول بیمارستان ترومای شهید رجایی شیراز با پیشرفت 100 درصد مصوبه و بهره‌برداری کامل، از جمله مهم‌ترین مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری در حوزه سلامت استان فارس است.

وی گفت: طرح مطالعه احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با پیشرفت 100 درصد، اختصاص سه میدل باس به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیشرفت 100 درصدی و بهره‌برداری کامل، احداث خوابگاه دانشجویی 250 نفره دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیشرفت 100 درصدی پروژه نیز از جمله خدمات مهم انجام شده از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به فارس است.

اجرایی ابراز داشت: طرح مطالعه و توسعه بیمارستان‌های قائم(عج) فیروزآباد از 96 تخت به 150 تخت و بیمارستان قیروکارزین از 32 به 56 تخت و بیمارستان کازرون از 96 به 300 تخت خواب با پیشرفت 50 درصدی کل پروژه، دیگر خدمتی بوده که در این راستا به منظور خدمت‌رسانی به مردم انجام شده است.

وی تشکیل کارگروه مبارزه با سالک، اختصاص 20 میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تأمین اعتبار احداث کتابخانه و مرکز انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز را نیز از مهم‌ترین مصوبات دور سوم سفرهای ریاست جمهوری در حوزه سلامت استان فارس ذکر کرد و افزود: گزارش سایر خدمات در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نمایشگاه دستاوردهای دولت به مناسبت یک‌صدمین سفر استانی ریاست جمهوری قابل مشاهده است.

اجرایی بیان کرد: این نمایشگاه تا 24 اردیبهشت ماه جاری در ضلع شرقی بوستان آزادی پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول