اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

اجرای مصوبات سفرهای استانی باید تضمین شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی یک ابداع جدید از سوی دولت دهم بود اما اجرای مصوبات آن نیز باید تضمین شود.

اجرای مصوبات سفرهای استانی باید تضمین شود

سید امیرحسین قاضی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سفرهای استانی اقدام مثبت و بدیعی بود که در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، اما در کنار آن باید مصوبات این سفرها نیز سریع‌تر اجرایی شود و دولت باید برای تحقق این امر از تمام اهرم‌های خود استفاده کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور رئیس‌ جمهور و هیئت دولت در میان مردم، امری بسیار پسندیده است زیرا سبب می‌شود که مدیران و مسئولان عالی‌رتبه، اولویت‌های محلی را در میدان عمل ببینند و برای رفع آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حضور در بین مردم، انگیزه دولت و مردم را مضاعف می‌کند و مردم احساس می‌کنند که دولت مال خودشان است و از آن احساس دوری نمی‌کنند.

قاضی‌زاده با اشاره به معایب این سفرها، گفت: یکی از مهم‌ترین معایب سفرهای استانی این است که بسیاری از مصوبات در این سفرها مورد تأیید دولت قرار می‌گیرد و بعد از تصویب، تازه کار کارشناسی بر روی آن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بهتر است دولت ابتدا براساس نیازهای خاص هر منطقه و استان، مطالعات خود را از مدت‌ها قبل انجام دهد و بعد از آنکه طرحی به لحاظ کارشناسی تایید شد، آن را به اطلاع مردم برساند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عمده مصوباتی که مربوط به پروژه‌های کوچک بوده‌اند، اجرایی شده‌اند، اما در ارتباط با برنامه‌های کلان هم‌چنان مطالعات تکمیلی انجام می‌شود و یا نیمه‌کاره رها شده‌اند.

قاضی‌زاده با اشاره به وضعیت مصوبات مربوط به مشهد نیز گفت: مصوباتی مانند طرح زیارت و یا بزرگراه حرم تا حرم، هم‌چنان بلاتکلیف است.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند در یک‌ سال باقی مانده از عمر سیاسی خود تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام برساند.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه 91 اظهار داشت: باید منتظر باشیم تا بودجه از کمیسیون تلفیق به صحن علنی بیاید و قطعاً فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز، در بودجه سال جاری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول