اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کردستان خبر داد

برگزاری تور خبری اورامان در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از برگزاری تور خبری خبرنگاران و عکاسان کردستانی در منطقه اورامانات در سال جاری خبر داد.

برگزاری تور خبری اورامان در کردستان

امیر الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، یکی از برنامه‌های سال جاری میراث فرهنگی را برگزاری تور خبری خبرنگاران و عکاسان کردستانی در منطقه اورامانات عنوان کرد و گفت: حضور در نمایشگاه جشنواره ایرانی در زنجان در اردیبهشت‌ماه، برگزاری مسابقات ویژه اسب‌سواری در سنندج، برگزاری روز جهانی موزه و هفته گرامیداشت میراث فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب در موزه مردم‌شناسی، شرکت در همایش ثبت، حضور در نمایشگاه زاگرس‌نشینان در لرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

وی، شرکت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان رضوی، شرکت در نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی ایلام و لرستان، حضور در همایش آموزش مهر اصالت یونسکو، حضور در نمایشگاه گردشگری اردبیل، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری استان‌های غربی کشور در مریوان، برگزاری توانمندی‌های گردشگری استان کردستان در بانه را از دیگر برنامه‌های میراث عنوان کرد.

الهی در ادامه به شرکت در نمایشگاه‌های سراسری صنایع دستی در استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی، کردستان عراق آذربایجان شرقی، گیلان، مرکزی، کرمان، قزوین، اصفهان، سیستان و بلوچستان، یزد، بوشهر، قم، خوزستان، فارس و تهران اشاره کرد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از برنامه‌های دیگر امسال را مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در سنندج و برگزاری نشست تخصصی برند و جایگاه آن در صنایع دستی و همچنین حضور در جشنواره بین‌المللی گردشگری کیش و برلین عنوان کرد.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری زمستانه در مریوان و همکاری در برگزاری مراسم کومسای و عروسی پیرشالیار اشاره کرد و گفت: تمامی این برنامه‌ها در سال جاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول