اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های مناظره‌ای که به مشاجره رسید

چوب چالش بین 2 کاندیدا خبرنگاران را نوازش داد

خبرگزاری فارس: مناظره‌ دو کاندیدای مجلس در همدان تبدیل به مشاجره‌ای شد که این وسط خبرنگاران حاضر هم از الطاف آن بی‌نصیب نماندند.

چوب چالش بین 2 کاندیدا خبرنگاران را نوازش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان جلسه مناظره سیدمحمدکاظم حجازی و ابراهیم کارخانه، دو کاندیدای مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان، پایان آرامی نداشت بلکه هر یک از دو کاندیدا مباحثی را مطرح کردند که در نهایت منجر به درگیری فیزیکی برخی از هواداران شد.

در حاشیه این مباحث چند تن از عوامل حراست دانشگاه بوعلی سینا دو خبرنگار حاضر در جلسه را به بهانه نداشتن مجوز برای حضور با برخورد نامناسب لفظی به بیرون از سالن همایش کشاندند و با وجود ارائه کارت خبرنگاری، آنها را از در جریان قرار گرفتن پایان مناظره‌‌ای که به مشاجره تبدیل شده بود باز داشتند.

عوامل حراست به نگهبانی اعلام کردند این خبرنگاران ممنوع‌الخروج هستند و بر این اساس نیز درب‌های خروجی را هم بر آنها بستند و با عصبانیت تمام و رفتار بسیار نامناسبی این دو را به یکی از ساختمان‌های پشتی دانشگاه کشانده و آنها را اتاق به اتاق چرخانده و در نهایت در یک اتاق محبوس کردند.

این رفتار البته یک توجیه داشت و آن تهدید برای عدم انعکاس موضوع درگیری در دانشگاه و همین طور مباحثی بود که یکی از کاندیداها در خصوص استفاده از انتشارات دانشگاه برای تبلیغات مطرح کرد.

پس از گذشت مدتی این دو خبرنگار به واسطه حضور ریاست دانشگاه بوعلی سینا، بدون هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای رها شدند و البته خواستار عدم انعکاس این واقعه شدند.

این مناظره البته حاشیه‌های دیگری نیز داشت.

از ابتدای جلسه مناظره مشخص بود مجری و برگزارکنندگان جلسه حامی یکی از کاندیداها هستند و بروشوری که در بین حاضران توزیع شد نیز گویای این امر بود که منجر به اعتراض کاندیدای دیگر شد.

همچنین در پایان جلسه پس از طرح موضوعاتی از سوی کارخانه درباره حجازی، حجازی درصدد پاسخ برآمد اما از سوی متولیان برنامه میکروفون قطع شد، حجازی سعی داشت از میکروفن مجری برای پاسخ استفاده کند که آن هم توسط مجری جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول