اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت روابط عمومی سازمان صنعت و معدن

چهارمین تور خبری صنعتی کرمان برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: به همت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمین تور خبری صنعتی کرمان برگزار شد‌.

چهارمین تور خبری صنعتی کرمان برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی چهارمین تور خبری صنعتی شهرستان کرمان با همت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز برگزار شد.

در این تور خبری 20 نفر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات و عکاسان خبری حضور داشتند. 

در این تور خبری از گروه صنعتی لاوان بارز، کارخانه لوله انهار حیات، شرکت فرش ستاره کویر و کارخانه سیمان ممتاز کرمان توسط خبرنگاران بازدید به عمل آمد.

عباس سعید مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه این تور خبری درگفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم، هر ماه یک تور خبری برگزار کنیم.

وی ظرفیت بسیار بالای استان کرمان را زمینه صنعت، معدن و صنایع معدنی از اهداف برگزاری این تورهای خبری دانست و افزود: رسانه‌ها بی‌واسطه این قابلیت صنعتی و معدنی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

‌وی بیان داشت: ‌تصمیم داریم به تدریج با برگزاری این تورهای خبری خبرنگاران حوزه صنعت، معدن و تجارت را شناسایی و ذهنیتی در مورد فضای صنعت و معدن استان کرمان ایجاد کنیم به دلیل اینکه در سال جاری و چهار سال آینده افتتاح پروژه‌های متعدد و کلیدی در استان کرمان را داریم که به لحاظ صنعتی و معدنی استان در جایگاه بسیار بالایی قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان افزود: در سال جاری افتتاح دو کارخانه کنسانتره در زرند و سیرجان، فاز اول فولاد بردسیر، نخستین کارخانه کک‌سازی بخش خصوصی در زرند و زغال‌شویی پابدانا را داریم. 

سعید گفت: نخستین تور خبری سال گذشته در شهرستان سیرجان با حضور 24 خبرنگار و عکاس، دومین تور خبری در شهرستان زرند با حضور‌ 23 خبرنگار و عکاس، سومین تور خبری در شهرستان کرمان با حضور 14 خبرنگار و عکاس و چهارمین تور خبری که امروز در شهرستان کرمان با حضور 20 خبرنگار و عکاس برگزار شد که در مجموع این چهار تور خبری از 15 واحد صنعتی به صورت مستقیم خبرنگاران بازدید کردند. 

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول