اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان خبر داد

پوشش خبری انتخابات لرستان توسط بیش از 150 خبرنگار

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان گفت: برای بیش از 150 نفر خبرنگار لرستانی در مرحله دوم انتخابات کارت تردد صادر شده است.

پوشش خبری انتخابات لرستان توسط بیش از 150 خبرنگار

نورمحمد آریان‌‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در لرستان همواره با حماسه پرشور مردم ولایت‌مدار لرستان همراه بوده است، گفت: جامعه رسانه‌ای لرستان تصویرگر حماسه حضور مردم در دور اول بوده و در این مرحله نیز شاهد به تصویر کشیدن این حماسه در چهار حوزه انتخابیه در این استان هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 150 خبرنگار، عکاس و گزارشگر در قالب جامعه رسانه‌ای استان لرستان انعکاس و پوشش خبری حماسه حضور مردم را برعهده دارند، افزود: برای حدود 150 نفر از اصحاب رسانه لرستان کارت تردد به ستاد انتخابات این استان صادر شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان گفت: حضور خبرنگاران در عرصه انتخابات علاوه بر آنکه حماسه ماندگار حضور مردم لرستان را به رخ جهانیان می‌کشد، می‌تواند تضمینی بر سلامت انتخابات باشد، زیرا خبرنگاران چشم و گوش مردم و نمایندگان افکار عمومی در عرصه انتخابات هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های لرستان خواستار تلاش بیش‌تر مطبوعات در شناساندن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مادی و معنوی لرستان شد و گفت: همین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانگر ظرفیت‌ها و فرهنگ غنی مردم لرستان و پای‌بندی آنها به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی مرحله دوم انتخابات را مهم برشمرد و گفت: در این مرحله چهار نماینده دیگر لرستان مشخص می‌شوند.

انتهای پیام‌/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول