اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار به برنامه‌های اوقات فراغت بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از اختصاص بالغ بر 200 میلیون تومان برای برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان بیرجند در ایام تابستان خبر داد.

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار به برنامه‌های اوقات فراغت بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان بیرجند اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برنامه‌های اوقات فراغت باید با هدف مدیریت زمان انجام گیرد.

وی بر ارائه ایده‌های جدید در کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: آموزش‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت به سمت متنوع‌سازی باید برود.

فرماندار بیرجند بر استفاده از آموزش‌های هنری از قبیل مینیاتور، موسیقی سالم و تذهیب در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های مناسب فرهنگی و هنری می‌تواند در راستای ارتقای طرح اوقات فراغت مؤثر باشد.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه نوآوری در آموزش‌ها می‌تواند در راستای ارتقای آموزش فرزندان مؤثر باشد، گفت: نوآوری در آموزش سبب شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و فرزندان در برنامه‌های طرح اوقات فراغت می‌شود.

وی به اهمیت مدیریت زمان در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از مباحثی که کمتر در آن توجه شده مسئله مدیریت زمان است که به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه به خوبی نهادینه نشده و این امر سبب شده تا بسیاری از فرصت‌ها را از دست دهیم.

فرماندار بیرجند با اشاره به زمان آغاز کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در سال جاری اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت از دهم تیرماه آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

قاسم‌زاده نداف بر حضور و مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و ادامه داد: در این طرح از سنین مختلف دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی و دانشجویی حضور خواهند داشت.

وی از اختصاص 50 درصد برنامه‌های طرح اوقات فراغت به بانوان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح 50 درصد برنامه‌ها برای بانوان در نظر گرفته خواهد شد. 

در این جلسه مصوب شد در هر هفته‌ای یک روز کلاس‌های اوقات فراغت در غالب اردو و بازدید از آثار تاریخی شهر بیرجند برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شود و جشنی به مناسبت روز جوان با حضور فرزندان و پدربزرگ آنان برگزار شود.

از نکات جالب توجه این ستاد حضور کمرنگ مدیران ادارات ورزش و جوانان، کانون‌های مساجد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان بیرجند بود که امید است در جلسات بعدی ستاد حضور بهتر و مفیدتری داشته باشند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول