اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق گردان امام روح‏الله دامغان:

گردان امام روح‏الله آماده رزم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق گردان امام روح‏الله دامغان اعلام کرد: گردان امام روح‏الله دامغان آماده رزم است و دوره‏های تکمیلی امور رزمی نیز با قوت پی‌گیری می‏شود.

گردان امام روح‏الله آماده رزم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ابوالفضل پریمی عصر امروز در مراسمی که با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ حضرت قائم(عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گردان امام روح‏الله دامغان برگزار و در آن تودیع شد، اظهار داشت: گردان امام روح‏الله به یاد و نام گردان دامغان در دوران دفاع مقدس و به منظور پیروی از راه شهدا و برافراشتن علَم جهاد و شهادت احیا و راه‏اندازی شده است.

وی افزود: این یگان همواره در تمامی فراخوان‏ها پیش‌گام است و بسیجیان عضو این گردان همواره آماده به رزم بوده و هستند.

فرمانده سابق گردان امام روح‏الله دامغان افزود: این گردان در سال 87 هم‏زمان با تشکیل گردان‏های امام حسین(ع) در سراسر کشور در استان سمنان راه‏اندازی شد و همانند زمان دفاع مقدس در اجرای منویات آیت‌الله خامنه‏ای پیش‏قدم است.

پریمی بیان داشت: تشکیل کلاس‌های آموزش تکمیلی بسیجیان به مدت 45 روز با گذراندن دروس تئوری از قبیل نظام جمع،‌ پدافند غیرعامل، سلاح‏شناسی، امداد و نجات،‌ اغتشاشات، اجرای پنج مرحله تیراندازی و برگزاری اردوی پنج روزه و دوره رزم مقدماتی سربازان از جمله فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

وی ادامه داد:‌ گردان روح‏الله دامغان تاکنون هفت دوره آموزش تکمیلی را به استعداد 800 نفر با موفقیت به پایان رسانده است و 261 نفر نیرو برای گردان جذب و سازماندهی شده‏اند.

فرمانده تیپ حضرت قائم(عج) سمنان نیز ضمن تقدیر از فرماندهان و مسئولان گردان امام روح‏الله دامغان گفت:‌ فرماندهی کارآمد و پیشرو و هم‌چنین هم‌دلی بسیجیان با فرماندهی، عامل موفقیت گردان روح‏الله است.

در پایان این مراسم، "علی خرم‏منش" به فرماندهی گردان امام روح‏الله منصوب و از زحمات فرمانده قبلی تقدیر شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول