اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی بافت اعلام کرد

تحقق 80 درصدی مصوبات کتابخانه‌های عمومی بافت

خبرگزاری فارس: مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی بافت گفت: 80 درصد مصوبات سال قبل کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عملیاتی شده است.

تحقق 80 درصدی مصوبات کتابخانه‌های عمومی بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، یوسف اسفندیار‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اعضای انجمن کتابخانه‌های شهرستان بافت در محل کتابخانه عمومی آیت‌الله مرعشی نجفی بزنجان اظهار داشت: حضور فعال اعضا در جلسات موجب عملیاتی شدن بیش از 80 درصد از مصوبات سال قبل شده که قابل تقدیر است.

وی افزود: برای اینکه کتاب و کتابخوانی در شهرستان رشد داشته باشد و از این جلسات خروجی‌های مفیدی بیرون آید، خواستار برگزاری منظم جلسات هر دو ماه یک‌بار هستم.

فرهاد آراسته بخشدار مرکزی بافت در این جلسه اظهار داشت‌: باید زیر‌ساخت‌ها و شرایط فرهنگی مناسب‌تری را برای همه مردم منطقه فراهم آوریم تا بتوانیم قشر بیشتر‌ی را به سمت کتاب و کتابخوانی جذب کنیم.

وی اذعان داشت: ما باید از شهرداری و شورای اسلامی در خواست کنیم که کمک‌هایشان به کتابخانه فراتر از بحث نیم درصد باشد تا بتوانیم برای ارتقای سطح مطالعه مفید مردم منطقه گام‌های مؤثرتری برداریم.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد تا شهرداری پیگیری احداث ساختمان کتابخانه از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی با همکاری شورای اسلامی شهر بزنجان صورت گیرد.

همچنین مقرر شد، مسئول کتابخانه در مورد افزایش اعضای کتابخانه با همکاری مدارس منطقه اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول