اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خلخال:

200 نسخه کتاب بریل در کتابخانه‌های خلخال موجود است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال گفت: بیش از 200 نسخه کتاب بریل برای استفاده روشندلان شهرستان خلخال وجود دارد.

200 نسخه کتاب بریل در کتابخانه‌های خلخال موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدابخش برسان پیش از ظهر امروز در بازدید دانش‌آموزان مدرسه استثنایی باغچه‌بان از کتابخانه شهید آشوری‌زاده خلخال اظهار داشت: این منابع برای استفاده روشندلان شهرستان خلخال در کتابخانه آشوری‌زاده ساماندهی شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال همچنین از راه‌اندازی پیک کتاب برای ارائه کتاب در مدرسه باغچه‌بان خبر داد و افزود: برای سهولت در دستیابی به کتاب توسط این دانش‌آموزان کتاب‌های مورد نظر آنان به مدرسه ارسال خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری کلاس‌های انشای بعضی از مدارس در سالن مطالعه این کتابخانه خبر داد.

برسان ابراز داشت: بر اساس هماهنگی‌های به وجود آمده با مدیران بعضی از مدارس و دبیران، زنگ‌های انشا در سالن مطالعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با کتابخانه‌ها از منابع موجود و بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید می‌کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ساخت کتابخانه مرزی شهرستان خلخال را یادآور شد و گفت: ما کتابخانه‌های سیار را نیز در مناطق حاشیه‌نشین خلخال راه‌‌اندازی کردیم تا همگان بتوانند با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال تصریح کرد: کتابخانه‌های سیار با هدف دسترسی همگان به امکانات کتابخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: قصد داریم دو دستگاه اتوبوس را توسط شهرداری خلخال برای راه‌اندازی کتابخانه سیار تجهیز کنیم که این طرح در صورت موفقیت قرار است در تمام شهرستان‌های استان اردبیل اجرایی شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کتابخانه شهید عاشوری‌زاده خلخال محلی برای مراجعه همه کتابخوانان است، افزود: مادر شهید عاشوری‌زاده در یک حرکت عام‌المنفعه و خداپسندانه 110 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی خلخال اهدا کرد که این امر در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان گامی بسیار بلند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برسان در پایان سخنان خود روشندلان را به استفاده بهینه از منابع موجود در کتابخانه‌های خلخال دعوت کرد و گفت: هر زمان نیاز به حضور در کتابخانه و مطالعه بود این روشندلان می‌توانند با مراجعه به آن نیازمندی‌های مطالعاتی خود را برآورده کنند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول