اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های مازندران

کلنگ کتابخانه عمومی هچیرود به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی کلنگ کتابخانه عمومی هچیرود به زمین زده شد.

کلنگ کتابخانه عمومی هچیرود به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هچیرود، کلنگ کتابخانه عمومی با حضور محمداسماعیل امامزاده مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی مازندران، مسئولان و جمعی از خیرین در شهر تازه تاسیس هچیرود به زمین زده شد.

رییس شورای اسلامی شهر هچیرود ظهر امروز در این مراسم با بیان اینکه کلنگ این بنا در زمینی به مساحت 500 مترمربع به زمین زده شد، گفت: بنا به درخواست فرماندار و اعضای شورای شهر هچیرود و در پی موافقت اداره کل امور کتابخانه‌های مازندران، بنای این ساختمان از 150 متر به 250  مترمربع افزایش یافت.

نظرعلی فقیه افزود: در سال 90 مبلغ 36 میلیون تومان برای احداث کتابخانه عمومی هچیرود از سوی اداره کل امور کتابخانه‌ها اختصاص یافت و مقرر شد مابقی اعتبار نیز در سال جدید از محل اعتبارات شهرستانی به این امر تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه این ساختمان طی دو سال احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: پیمانکار پروژه انتخاب شده اما با توجه به تغییر متراژ بنا، نقشه جدید طی یک هفته آماده و عملیات احداث آغاز خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر هچیرود اظهارداشت: ابتدا که قرار بود این کتابخانه در زیربنای 150 متر احداث شود 120 میلیون تومان برآورد هزینه شده بود که با توجه به افزایش متراژ، این میزان نیز تغییر خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پس از احداث این کتابخانه برای دو نیروی بومی هچیرود اشتغالزایی خواهد شد، گفت: زمین این کتابخانه از طرف دهیاری سابق هچیرود اهدا شده بود که در پی شهر شدن هچیرود با هماهنگی و زیرنظر شورای اسلامی شهر هچیرود به این امر اختصاص یافت.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول