اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی شهر شبانکاره:

کتابخانه شبانکاره مشکل نیروی انسانی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه عمومی شهر شبانکاره گفت: کتابخانه شبانکاره مشکل نیروی انسانی دارد.

کتابخانه شبانکاره مشکل نیروی انسانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره کبری قلی‌پور شامگاه دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه عمومی بخش شبانکاره اظهار داشت: بخش شبانکاره از بخش‌های فرهنگ‌دوست شهرستان دشتستان است و باید از تمام توان برای شکوفایی استعدادهای علمی و فرهنگی آن بهره ببریم.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که در ارتقای سطح فرهنگی جامعه اثرگذار است مسئله مطالعه و کتابخوانی در جامعه است و تلاش همه‌جانبه مسئولان سیاسی و فرهنگی در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به این مهم باشد و در بخش شبانکاره نیز از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

قلی‌پور ادامه داد: فعالیت کتابخانه‌های عمومی در میزان مطالعه و کتابخوانی در جامعه بسیار اثرگذار است و همواره تلاش خود را برای بهبود اوضاع مطالعه و کتابخوانی به کار گرفته‌ایم.

رئیس کتابخانه عمومی شهر شبانکاره خاطر نشان کرد: کتابخانه عمومی این شهر هم‌اکنون 547 عضو دارد و از تمام توان برای جذب بیشتر اعضا استفاده خواهیم کرد.

قلی‌پور با بیان برخی مشکلات کتابخانه عمومی شهر شبانکاره بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای کتابخانه عمومی شهر شبانکاره نیروی انسانی است و از مسئولان بخش شبانکاره و شهرستان دشتستان می‌خواهیم مشکل نیروی انسانی کتابخانه این شهر را برطرف کنند.

وی با اشاره به میزان کتب موجود در مخزن کتابخانه عمومی شبانکاره گفت: در حال حاضر در مخزن کتابخانه عمومی شهر شبانکاره 11 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف وجود دارد که می‌تواند نیازهای مطالعاتی تمام اقشار و آحاد جامعه را پاسخگو باشد.

رئیس کتابخانه عمومی شهر شبانکاره اذعان داشت: افزایش نیروی انسانی و تامین برخی تجهیزات از جمله وسایل خنک‌کننده، کتاب ویژه دانشجویان در مخزن کتابخانه عمومی این شهر ضروری است که امیدواریم مسئولان این بخش و شهرستان برای حل این مشکل تلاش کنند.

قلی‌پور عنوان کرد:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته امید داریم کتابخانه عمومی این شهر در خرداد ماه سال جاری به اینترنت مجهز شود و بتوانیم در این زمینه پاسخگوی نیاز مراجعین باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول