اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بناب:

طرح مبارزه با منکرات و بدحجابی در بناب تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بناب از برخورد قاطع با «اراذل و اوباش» در شهرستان بناب خبر داد و گفت: بناب جای اراذل و اوباش نیست و با افرادی که در صدد ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

طرح مبارزه با منکرات و بدحجابی در بناب تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری دو نفر متهم در این شهرستان خبر داد و افزود: یک نفر آقا و یک نفر خانم که در شهرهای جنوب استان در قالب شناسایی آدرس در محلات شهرهای بناب، مراغه و میاندوآب النگوها و گوشواره‌های طلای کودکان زیر 10 سال را سرقت می‌کردند بعد از تعقیب و مراقبت عوامل این نیرو دستگیر شده و به هفت مورد سرقت طلاجات کودکان در این شهرستان اعتراف کردند.

وی همچنین با اشاره به سرقت‌های اخیر خودرو در بناب و شهرهای جنوب استان و اینکه سارقان با سرقت خودرو اقدام به قاچاق مشروبات الکلی می‌کردند، گفت: کمترین سرقت خودرو از این شهرستان اتفاق افتاده بود ولی ما به وضع موجود راضی نیستیم و در تلاشیم که سارقان را شناسایی و آنها را دستگیر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بناب ادامه داد: در این ارتباط  چهار دستگاه خودرو از سارقان کشف شده است.

سلطانی‌وش سپس با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه با منکرات به زمان خاص و فرد خاصی مربوط نمی‌شود، تأکید کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای اجتماعی، طرح مبارزه با منکرات و بدحجابی در بناب تشدید شده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی، به ریشه‌کنی سرقت احشام در سطح شهرستان بناب نیز اشاره کرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده سلاح نزد افراد سریعاً پلیس را در جریان بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب در ادامه با اشاره به همکاری تنگاتنگ عوامل این نیرو با مردم گفت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی شبانه‌روز برای برقراری امنیت آماده همکاری با مردم هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم همکاری با نیروهای خاطی نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول