اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با پیام آیت‌الله جوادی آملی

همایش نماز و حجاب در ابهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه 100 مقاله به دبیرخانه همایش نماز و حجاب ابهر ارسال شده است، گفت: این همایش با پیام آیت‌الله جوادی آملی فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

همایش نماز و حجاب در ابهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری همایش نماز و حجاب ابهر اظهار کرد: اهمیت این همایش به اندازه‌ای است، که این همایش با پیام آیت‌الله جوادی آملی رسما آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانان این همایش گفت: پس از آغاز رسمی همایش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دکتر گرجیان و همچنین فرماندار ابهر سخنرانی می‌کنند.

امام جمعه ابهر  با اشاره به ارائه 100 مقاله به همایش اذعان داشت: مقاله‌های منتخب این همایش بعد از ظهر روز برگزاری همایش ارائه می‌شود.

وی استقبال از این همایش را خوب ارزیابی کرد و افزود: از مجموع مقالات ارائه شده 45 مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام رحیمی همچنین با اشاره به اینکه 28 مقاله برتر به صورت کتاب چاپ شده است، اضافه کرد: در روز همایش هفت یا هشت مقاله‌ ارائه می‌شود.

وی از اهداف مهم برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ نماز و حجاب برشمرد و گفت: این همایش به میزبانی دانشگاه آزاد ابهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول