اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی در آستارا و رودسر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی در آستارا و رودسر خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی در آستارا و رودسر

جمشید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گیلان دارای یک پایگاه امداد دریایی در انزلی است، اظهار کرد: پایگاه امداد دریایی انزلی با اضافه شدن دو قایق تقویت شده و به زودی پایگاه امداد دریایی در رودسر و آستارا راه‌اندازی می‌شود.

وی، از اخذ مجوز برای ایجاد درمانگاه صلح هلال احمر در فضای درمانی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی هلال احمر به مدت یک هفته تمام مردم گیلان ویزیت رایگان می‌شوند و سال گذشته 262 هزار و 44 نفر در درمانگاه و مراکز زیرپوشش هلال احمر واکسینه و ویزیت شدند.

این مسئول، راه‌اندازی پایگاه‌های داوطلب مساجد را از جمله اقدام‌های هلال احمر استان ذکر کرد و افزود: در سال 89 تعداد داوطلبان هلال احمر بین 15 تا 20 هزار نفر بودند و در سال 90 بیش از 80 هزار نفر عضو هلال احمر استان شدند و با حضور این داوطلبان فعالیت هلال احمر رشد یافته است.

وی، با اشاره به فعالیت مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر خاطرنشان کرد: در این مرکز افزایش پذیرش دانشجو داریم و مجوز جذب دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته این مرکز نیز صادر شده است.

محمدی با بیان اینکه حدود 200 نفر دانشجو در مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر استان مشغول به تحصیل هستند، اذعان کرد: با جذب دانشجویان کارشناسی پیوسته این تعداد افزایش می‌یابد.

وی، به برخی از پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: قدمت برخی از پروژه‌ها به 15 سال می‌رسد و تا پایان سال مالی تمام پروژه‌ها تکمیل می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تقویت ناوگان امدادی و خودروهای نجات که دارای امکانات تخصصی نجات و رهاسازی مصدوم در بحث حوادث جاده‌ای هستند را از جمله دیگر اقدام‌های مهم هلال احمر استان برشمرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول