اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه جیرفت خبر داد

نمایش 2 تئاتر "سوء تفاهم" و "اینجا خانه من است" در دانشگاه جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه جیرفت گفت: تئاتر "سوء تفاهم" و "اینجا خانه من است" با موضوع اجتماعی در دانشگاه جیرفت به نمایش درآمده است.

نمایش 2 تئاتر "سوء تفاهم" و "اینجا خانه من است" در دانشگاه جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رضا ابراهیمی امروز در حاشیه اجرای تئاتر «سوء تفاهم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این تئاتر از 16 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی اجرا می‌شود.

وی مضمون این تئاتر را اجتماعی ذکر و تصریح کرد: هدف از اجرای تئاتر «سوء تفاهم» شناخت انسان از اهداف خویش است که در نهایت به شناخت خداوند منجر می‌شود.

وی نویسنده این تئاتر را «آلپرکاپو» خواند و ابراز داشت: کارگردانی آن را نیز معصومه عالی‌پوریان دانشجوی رشته تولیدات گیاهی بر عهده دارد.

ابراهیمی عنوان کرد: معصومه عالی‌پوریان، زهرا امیرمحمدی، محمدعلی جاهد، سیما رزازنژاد، مهدی شمسی بازیگران تئاتر «سوء تفاهم» هستند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه جیرفت گفت: همچنین تئاتر «اینجا خانه من است» نیز به مدت سه روز در این دانشگاه به اجرا درمی‌آید.

ابراهیمی این تئاتر را از نوع تئاتر روایی خواند و بیان داشت: مضمون این تئاتر در مورد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه بازیگران نقش دو نماد «اعتیاد» و «مواد مخدر» را ایفا می‌کنند، اذعان داشت: تئاتر «اینجا خانه من است» تماشاچیان را با ضررها و خطرهای مصرف مواد مخدر آشنا می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه کارگردانی این نمایش را نیز معصومه عالی‌پوریان بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: زهرا حیدری و مونا شیروانی بازیگران این تئاتر هستند. 

وی اظهار داشت: از همه علاقمندان به هنرهای نمایشی دعوت به عمل می‌آید برای تماشای این تئاترها در دانشگاه جیرفت حضور یابند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول