اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه عکس تئاتر در سقز برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس تئاتر صبح امروز به همت یکی از هنرمندان شهرستان سقز در نگارخانه این شهر افتتاح شد.

نمایشگاه عکس تئاتر در سقز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه عکس تئاتر از آثار برهان مردانی هنرمند سقزی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز از امروز تا 22 ماه جاری برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه 83 عکس از کارهای اجرا شده در دهمین جشنواره تئاتر کردی و جشنواره تئاتر شهروند در معرض دید عموم گذاشته شده است.

نمایشگاه عکس تئاتر از امروز در نگارخانه شهر سقز برپا شده و تا 22 ماه جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.

به گزارش فارس؛ این هنرمند سقزی 6 سال است که به هنر عکاسی می‌پردازد و این دومین نمایشگاه وی در این زمینه است.

برهان مردانی هنرمند سقزی آثار عکاسی خود را در دو جشنواره خارجی آمریکا ویتنام و مردم و سیاره زمین استرالیا شرکت داده است.

وی درباره هنر عکاسی و ذوق هنری خود می‌گوید: عکاسی تئاتر را به‌خاطر فضای متفاوت آن با دیگر شیوه‌های عکاسی و لذت بردن از عکس گرفتن در فضای تاریک صحنه انتخاب کرده و عکس‌هایی را که برای نمایشگاه انتخاب کرده را بیشتر از آنکه به خود عکس تئاتر رجوع کرده باشد، به خود رسانه عکاسی توجه کرده است.

وی افزود: در این آثار هنری بیشتر سعی شده که از تکنیک موضوعی استفاده شود، چرا که تعریف سوژه و موضوع، کمکی بسیار شایان برای عکس‌های ماندگار است.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود که میزان استقبال مردم برای بازدید از این نمایشگاه تا پایان زمان مقرر قابل توجه باشد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول