اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 21 اردیبهشت

شهرکرد میزبان آیین اردیبهشت تئاتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آیین اردیبهشت تئاتر این استان همزمان با 21 اردیبهشت در شهرکرد خبر داد.

شهرکرد میزبان آیین اردیبهشت تئاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در کارگروه آموزشی تدوین برش استانی بخش فرهنگ و هنر برنامه پنجم توسعه، اظهار داشت: سند پشتیبان فرهنگ و هنر در دو بخش استانی و شهرستانی تنظیم شده و در این سند شاخص‌ها، حجم برنامه و نحوه سرمایه‌گذاری در برنامه‌های خدمات فرهنگی تعریف شده است.

وی افزود: در این سند نقاط ریز هر برنامه در شهرستان‌ها و استان تعیین و برای آن برنامه‌ریزی ویژه و مجزایی انجام شده است.

گنجی با بیان اینکه مراحل تدوین برنامه فرهنگ و هنر استان، قابل تکمیل، تدوین و اصلاح است، تصریح کرد: دیدگاه‌ها با توجه به نگاه مدیریتی و کارشناسی در برنامه لحاظ می‌شود و در نهایت مسئولیت نظارت برنامه با شورای تخصصی استان در کارگروه هماهنگی امور اجتماعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه از اجرای بیش از 450 برنامه در سال جاری در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد، سه برنامه کشوری، چهار برنامه منطقه‎ای، 25 برنامه استانی و 420 برنامه شهرستانی هستند که امید می‎زود با برنامه‎ریزی‎های انجام شده این برنامه ها به نحو مطلوب در استان اجرایی شوند.

گنجی، جشنواره ادبی امام رضا(ع) را از مهمترین برنامه های کشوری، جشنواره شعر سپید و جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان را از مهم‌ترین برنامه‎های منطقه‎ای و بزرگداشت روز تئاتر را مهمترین برنامه استانی این اداره‌کل در سال جاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آیین اردیبهشت تئاتر استان در 21 اردیبهشت ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از هنرمندان فعال در عرصه هنرهای نمایشی سال گذشته استان تجلیل به‌عمل می‌آید.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از 19 تا 21 اردیبهشت ماه کارگاه سه روزه آموزش بازیگری و کارگردانی توسط یکی از اساتید مطرح و نامی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول