اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروردین امسال رخ داد

افزایش 9 درصدی کشفیات نیروی انتظامی نهاوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: کشفیات نیروی انتظامی نهاوند در فروردین ماه سال جاری 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

افزایش 9 درصدی کشفیات نیروی انتظامی نهاوند

عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ شرایط جغرافیایی که در محل تردد استان‌های غربی کشور قرار دارد همواره از نظر شاخص‌های امنیتی و اجتماعی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان حساس‌تر است که نیازمند تجهیزات، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و مطلوب است.

وی نهاوند را دارای سه شهر اقماری برزول، گیان و فیروزان خواند و افزود: این شهرستان بیش از یک هزار و 530 کیلومتر وسعت دارد که نیروی انتظامی به واسطه نیروی مردمی و مورد اعتماد، همواره از کمک‌ها و گزارشات به موقع مردم دلسوز علی‌رغم وجود امکانات و تجهیزات کم بهره‌مند بوده و همیشه به دنبال افزایش شاخص‌های امنیتی اجتماعی و فرهنگی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: مأموران خدوم این نیرو در راستای فرامین مقام معظم رهبری با انجام مانور و طرح ارتقای اخلاقی و اجتماعی در طول یک روز گذشته توانسته با اقتدار تمام مقادیری مواد مخدر، سلاح جنگی و اقلام مسروقه کشف کند.

وی عنوان کرد: کشفیات نیروی انتظامی شامل 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز، تعدادی فشنگ جنگی، 50 دستگاه آنتن ماهواره، سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری کابل و سیم برق، تعداد قابل توجهی سلاح سرد شامل قمه، چاقو، قیچی سیم‌بر، وسایل ویژه استعمال مواد مخدر، ترازوی ویژه وزن‌کشی مواد مخدر به تعداد 15 نفر کشف شده که مواد مکشوفه به همراه مجرمان با تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.

نظری از آمادگی این نیرو برای ایجاد شرایط مطلوب امنیتی در ابعاد اخلاقی فردی و اجتماعی در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح همچنان به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان نهاوند ادامه دارد.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: میزان جرائم نهاوند در ابعاد خشن و غیر خشن به ترتیب 100 درصد و 50 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول