اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد

آمادگی 100 درصدی نیروی انتظامی استان قم در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از مسافرین نوروزی در قم گفت: نیروی انتظامی قم از آمادگی 100 درصدی برای خدمت‌رسانی به مردم در تعطیلات نوروزی برخوردار است.

آمادگی 100 درصدی نیروی انتظامی استان قم در تعطیلات نوروزی

مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمادگی 100 درصدی عوامل نیروی انتظامی استان قم در استقبال از مسافرین نوروزی اظهار کرد: علاوه بر آمادگی نیروهای داخل استان، ‌نیروهای کمکی مناسب نیز پیش‌بینی شده تا در تعطیلات نوروزی مناطق مسکونی و اطراف شهر‌ را به دقت مورد نظارت قرار دهند.

وی از ایجاد ۳۰ ایستگاه نیروی انتظامی نوروزی در تعطیلات بهاری خبر داد و گفت: تعداد 24 ایستگاه در داخل شهر و تعداد شش ایستگاه خارج شهر فعال خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برای استقبال از مسافرین بهاری خبر داد و گفت: قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌هایی مانند اداره راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر و علوم پزشکی به مسافرین نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خدماتی که در این ایستگاه‌ها به مسافران نورزی ارائه می‌شود را شامل اطلاع‌رسانی، اقدامات امنیتی و مشاوره ‌عنوان کرد.

توکلی دیگر اقدامات نیروی انتظامی را تامین امنیت و صیانت از محله‌های مسکونی در تعطیلات بهاری دانست و اظهار کرد: بخشی از اقدامات نیروی انتظامی با استفاده از نیروهای کمکی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: نیروی انتظامی استان قم با به کارگیری بیش از 5 هزار نیرو امنیت و آرامش خاطر را به شهروندان و مسافرین نوروزی هدیه می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت‌های اجتماعی شهروندان در تعطیلات نورزی خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام رفتن به مسافرت به همسایگان نزدیک و یا کلانتری‌های محل، نبود خود را در منزل اطلاع دهند تا منزل آنان مورد مراقبت قرار گیرد.

توکلی از شهروندان خواست تا هنگام مسافرت‌های برون شهری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کوشا باشند و از حمل پول نقد بپرهیزند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان قم با شعار بهار من، آرامش تو به استقبال بهار خواهد رفت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول