اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم انتصاب فرمانده ناجا

نوروزیان جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان شد

خبرگزاری فارس: محمد ابراهیم نوروزیان با حکم انتصاب فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدت سه سال جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان شد.

نوروزیان جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نوروزیان با پیشنهاد ابراهیم قائد رحمتی رئیس پلیس گیلان و با انتصاب فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سمت جانشین فرماندهی انتظامی استان کار خود را آغاز کرد.

در حکم انتصاب فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: جناب محمد ابراهیم نوروزیان بنا به پیشنهاد فرمانده انتظامی گیلان و نظر به شایستگی و تجارب مثبتی که در امور ستادی و اجرایی دارید شما را برای سه سال به سمت جانشین فرماندهی انتظامی گیلان (جایگاه سرتیپی) منصوب می‌کنم.

فرمانده ناجا در حکم انتصابش اذعان کرد: لازم است با پیروی از ولی فقیه و رعایت سلسله مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب‌ا‌‌لعین خود قرار داده و با درایت و هوشیاری همراه با سرعت، دقت و صحت عمل با هماهنگی کامل در چارچوب اختیارات تفویضی به هدایت امور بپردازید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان این حکم توفیقات نوروزیان در راستای تقویت عزت، اقتدار و رحمت ناجا با زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول