اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

آمادگی همه‌جانبه نیروی انتظامی ملایر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از آمادگی همه‌جانبه نیروی انتظامی ملایر برای ایام نوروز خبر داد.

آمادگی همه‌جانبه نیروی انتظامی ملایر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار ناجا با عنوان "بهار من آرامش و رضای توست"، شروع طرح‌های ایام نوروز را در ملایر از 26 اسفند ماه امسال تا 14 فروردین ماه سال جدید عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها امسال با کمیت و کیفیت بالاتری برگزار می‌شود و یک‌هزار نفر از نیروها در راستای امنیت مردم تلاش می‌کنند.

 وی از احداث شش ایستگاه پلیس در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در میادین کوثر، بروجرد، و استقلال در شهر ملایر و در شهرهای سامن، زند و شهر جوکار استقرار دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: در ایام تعطیلات نوروز پلیس با هر نوع جرم و عللی که امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به شدت برخورد می‌کند.

وی در توصیه به مردم نیز گفت: هر چند وظیفه نیروی انتظامی حفظ آرامش و امنیت مردم است اما می‌طلبد همشهریان نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

سعیدی تصریح کرد: مردم باید هنگام خروج از منزل خالی بودن منزلشان را به نزدیکان و نزدیکترین کلانتری محل اطلاع دهند و از مراوده با افراد ناشناس به شدت پرهیز کنند.

وی افزود: مردم هنگام مسافرت برای حفظ امنیت جان خود و خانواده‌هایشان از اسکان در حاشیه جاده‌ها و مکان‌های کم تردد به شدت پرهیز کنند و از مکان‌هایی که مناسب اسکان مسافران است استفاده کنند.

فرمانده انتظامی ملایر برخورد با اراذل و اوباش، سارقین، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و مواردی از این قبیل را از اولویت کاری پلیس برشمرد و گفت: با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

 وی از کشف 122 هزار و 606 نوع مواد محترقه در ملایر خبر داد و گفت: 50 کیلوگرم نیز مواد اولیه ساخت مواد محترقه در سال جاری در ملایر کشف شده که نسبت به سال گذشته از رشد بالایی برخوردار است.

سعیدی ابراز داشت: در 11 ماهه سال جاری در انواع کشفیات مختلف در شهرستان 12 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم که شامل کشفیات مواد مخدر، سرقت احشام، کیف‌قاپی، دستگیری و...بوده است.

 وی از ثبت 30 هزار و 72 تماس تلفنی در 11 ماهه سال جاری با پلیس ملایر خبر داد و افزود: 20 هزار و 693 فقره از این تماس‌ها با 110 بوده که از این تعداد 3 هزار و 201 مورد ارشاد و راهنمایی شده است. 

فرمانده انتظامی ملایر در پایان گفت: مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات و شکایات و موارد مختلف را با نیروی انتظامی در ایام نوروز در میان بگذارند و در صورت بروز هر نوع مشکل با 110 و 197 تماس بگیرند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول