اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه یکصدمین سفر دولت در 35 غرفه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر دولت در خراسان‌شمالی از برپایی نمایشگاه بزرگ یکصدمین سفر دولت طی پنجشنبه هفته جاری در بجنورد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه یکصدمین سفر دولت در 35 غرفه

محمدرضا کفاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این نمایشگاه در سالن ورزشی علیدخت برپا که در قالب برگزاری این نمایشگاه، 35 غرفه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف دستاوردهای سه دوره سفر دولت به این استان را در قالب نمودار، عکس، عملکرد به نمایش می‌گذارند.

کفاشی هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین و تشریح دستاوردهای مهم در سفرهای استانی رئیس جمهور و دولت به خراسان‌شمالی برشمرد.

وی افزود:برگزاری مراسم یکصدمین سفر، فرصت مناسبی است که عموم مردم از خدمات و اقدامات دولت به‌ویژه در بحث پروژه‌ها و مصوبات آگاه شوند.

کفاشی با بیان این که نمایشگاه یکصدمین سفر دولت در خراسان‌شمالی به مدت یک هفته در بجنورد برپا خواهد بود، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند گزارش کامل و همه جانبه‌ای از عملکرد سازمان مطبوع خود در قالب‌های متنوعی همچون برنامه‌های تلویزیونی، نماهنگ، کتاب و بروشور ارائه کنند.

مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر دولت در خراسان‌شمالی با تاکید بر این که برنامه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های اجرایی استان، هم‌زمان با برپایی نمایشگاه پیش‌بینی شده است، گفت:‌ دیدار عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها از برنامه‌های نمایشگاه یکصدمین سفر دولت است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول