اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مستندسازی تصویری والدین شهدا ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مستندسازی تصویری از پدر و مادر شهدای چهارمحال و بختیاری الزامی و ضروری است.

مستندسازی تصویری والدین شهدا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در این استان، اظهار داشت: مستندسازی تصویری از پدر و مادر شهدای چهارمحال و بختیاری الزامی و ضروری است.

وی زمان این مستندسازی را با توجه به بالا بودن سن پدر و مادر شهیدان بسیار کوتاه اعلام و تأکید کرد: این اقدام باید در سریع‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد.

عنابستانی افزود: مستندسازی‌ها باید بر اساس زوایای مختلف هنری و در زمینه‌های متفاوت باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع باید با استفاده از تمامی ابزار لازم به نسل آینده صورت گیرد.

وی سوم خرداد را روز بسیار بزرگی برای ملت ایران برشمرد و گفت: این روز بهانه‌ای بسیار خوب برای همه از خودگذشتگی‌ها و پیروزی‌های ملت ایران محسوب می‌شود.

عنابستانی نقش جوانان در صحنه‌های مختلف کشور و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار اعلام و خاطرنشان کرد: جوانان با آرمان گرایی‌های والای خود می‌توانند در این زمینه هم نقش پرباری را داشته باشند.

وی فتح خرمشهر را نماد سربلندی و سرافرازی ملت ایران در هشت سال دفاع‌مقدس دانست و گفت: سوم خرداد، نقطه‌ اوج و تعالی اراده‌ ملتی فداکار و برگزیده در مقطعی از تاریخ است که تمامی قدرت‌های شیطانی در برابر آنان صف‌آرایی کرده‌ بودند اما با دست خالی با مقاومت و پایداری بی‌نظیر خود بر دشمن فائق آمد.

عنابستانی تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این رویداد بزرگ هویت دینی، انقلابی و بیگانه‌ستیز خود را به منصه‌ ظهور رساندند.

وی ایمان، شجاعت و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های مهم رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس دانست و گفت: امروز نیز رزمندگان اسلام و فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با همان روحیه شجاعت، ‌فداکاری، ایثار و ولایت‌مداری آماده هرگونه از جان گذشتگی برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول