اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی گیلان:

شهدای انفال الهی جلوه‌های ایثار را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: شهدای عرصه حفاظت از انفال الهی انسان‌های وارسته‌ای هستند که جلوه‌های ایثار را به نمایش گذاشتند.

شهدای انفال الهی جلوه‌های ایثار را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحمت‌الله رحمانی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی، اظهار کرد: برخی عوامل زیاده‌خواه و سودجو تلاش دارند با ترفندهای مختلف، سرمایه‌های ملی این مرز و بوم را به یغما ببرند و برای کسب سود بیشتر و با تصور اینکه می‌توانند به عناوین مختلف به طبیعت خدادادی آسیبی وارد کنند از هیچ جرم و جنایتی فروگذار نیستند.

وی ادامه داد: اینگونه افراد به دور از چشم ماموران قانون و حافظان انفال الهی نسبت به قطع درختان جنگلی اقدام کرده و اراضی ملی که متعلق به خدا، رسول و امت اسلامی است را تصرف می‌کنند.

این مسئول، اقدام‌های مسئولان وظیفه‌شناس را موجب ناکامی افراد سودجو دانست و تصریح کرد: بارها هوشیاری حافظان انفال الهی مانند شهید پیروی افراد سودجو را در اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشته‌ است.

وی با یادآوری خاطرات شهید پیروی اذعان کرد: شهدای عرصه حفاظت از انفال الهی و انقلاب اسلامی انسان‌های وارسته و از جان گذشته‌ای هستند که جلوه‌های ایثار و فداکاری را به ما نشان دادند.

رحمانی مسئولیت حراست و صیانت از منابع طبیعی را سنگین خواند و تصریح کرد: باید در راه صیانت از انفال الهی که امانتی در دست‌های ماست بیشتر تلاش کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی گیلان نیز در  این مراسم اظهار کرد: سفارش شهدا این بود که امام(ره) را تنها نگذاریم و با بینش و آگاهی مراقب انقلاب اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی، پیروی از ولایت فقیه و حفظ عدالت و رعایت مساوات را مورد تاکید قرار داد و افزود: از هر گونه تبعیض باید به‌دور باشیم.

وی وجود شهدا را موجب سربلندی کشور دانست و تصریح کرد: شهدا نزد خداوند اجر معنوی دارند و انقلاب اسلامی بدون تردید مدیون خون پاک شهداست.

به گزارش فارس، شهید ناصر پیروی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ماسال بود که به دلیل اقدام‌های سازنده در جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های سودجویان از انفال الهی مورد کینه و نفرت این افراد قرار گرفت و در اردیبهشت سال 84 در منطقه جنگلی هفت‌دغنان صومعه‌سرا به طرز فجیعی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول