اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

ساماندهی گلزار شهدای هفتکل آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هفتکل از آغاز عملیات ساماندهی گلزار شهدای این شهر محروم در آینده نزدیک خبر داد.

ساماندهی گلزار شهدای هفتکل آغاز می‌شود

عزت الله مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان هفتکل اظهار کرد: برای انجام این کار، پیمانکاری از طریق مناقصه مشخص شد و به زودی اجرایی عملیات ساماندهی گلزار شهدای هفتکل را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص اعتبار این پروژه گفت: اعتبار اولیه این پروژه 150 میلیون تومان است و بر اساس نقشه‌ای که از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد به اجرا درمی‌آید.

مکوندی افزود: حصارکشی و تعویض سقف گلزار از کارهایی است که انجام  و سنگ‌های مزار شهدای گرانقدر نیز با احترام کامل و تک تک تعویض می‌شودو خانواده‌های معظم شاهد هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور تمام خانواده‌های معظم شهدای مدفون در گلزار ‌شهدای شهر هفتکل در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد نحوه اجرای کامل طرح به خانواده‌های شهدا اطلاع رسانی شد و همه موافق تعمیر و تعویض سنگ‌‌های مزار شهدا در گلزار شهدای شهر بودند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هفتکل تأکید کرد: کارشناسان این اداره بر تمام مراحل اجرای طرح به صورت دقیق، نظارت کامل دارند و اجازه هیچ گونه بی حرمتی به شهدا را نخواهند داد.

او اضافه کرد: در صورت مشاهده کوچکترین بی حرمتی به مزار منور شهدا، در هر مرحله از کار برخورد لازم با مسببان صورت خواهد گرفت و خانواده‌های معظم شهدا، دغدغه‌ای‌ در این خصوص نداشته باشند.

گلزار شهدای شهر هفتکل در بهمن ماه سال1361 با خاکسپاری شهید علی محمد ممبینی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی احداث شد وهم اکنون بیش از 95 شهید والامقام دفاع مقدس در آن مدفون هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول