اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

شهدا بهترین الگو در آغاز سن تکلیف هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: برگزاری جشن تکلیف در گلزار شهدا امری زیبا و به یاد ماندنی است و نوجوانان باید از ابتدای سن تکلیف شهدا را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

شهدا بهترین الگو در آغاز سن تکلیف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی عصر امروز در آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان راهنمایی بافت در گلزار شهدای گمنام این شهر اظهار داشت: آغاز جشن تکلیف در جوار قبور شهدای گمنام که از بهترین انسان‌ها هستند بسیار خوب است، زیرا این شهدا جان و همه چیز خود را در راه خدا داده‌اند.

وی افزود: مؤمن باید نگاهی عبرت‌آموز داشته باشد و از همه چیز عبرت بگیرد، زندگی انسان توفان‌های بسیار دارد مانند دروغ و شهوت و ... که جلوی ایستادن انسان را می‌گیرند و سبب منحرف شدن می‌شوند.

ابراهیمی گفت: ما باید همه چیز از شهدا یاد بگیریم و راهشان را ادامه بدهیم، مانند آنان که با سن کم ایستادند و مقاومت کردند، آنها می‌توانستند به جبهه نروند اما رفتند.

وی خاطر نشان کرد: اگر انسان بخواهد خوشبخت و جاودانه شود باید از ابتدای سن تکلیف شهدا را سرلوحه و الگوی خود قرار دهد.

امام جمعه بافت عنوان کرد: انسان موجودی مختار و آزاد است و هیچ کس نمی‌تواند کسی را مجبور به دروغ گفتن و یا خطا کند، سن تکلیف و جشن تکلیف برای ما آغازی است که راه خود را از بین خیر و شرّ انتخاب کنیم.

ابراهیمی در پایان از این ابتکار آموزش و پرورش شهرستان بافت تشکر کرد و برگزاری جشن تکلیف را در گلزار شهدا امری زیبا و به یاد ماندنی خواند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول