اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

جشنواره "حورا" در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز جشنواره فرهنگی و و ورزشی "حورا" ویژه کارمندان دولت در حوزه بانوان در 6 رشته ورزشی آغاز شد.

جشنواره "حورا" در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز جشنواره فرهنگی و و ورزشی "حورا" ویژه کارمندان دولت در حوزه بانوان در 6 رشته ورزشی آغاز شد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین آغاز به کار جشنواره فرهنگی و ورزشی "حورا" اظهار داشت: این جشنواره در رشته‌های شنا، والیبال، طناب‌کشی، شطرنج، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار می‌شود.

محبوبه نژادزمانی با بیان اینکه مسابقات ورزشی جشنواره حورا در سالن‌های رشیدفرخی، بشری، استادیوم خواجو و سالن شطرنج پارک اندیشه برگزار می‌شود، بیان داشت: قضاوت بازی‌ها بر عهده داوران بومی است.

وی عنوان کرد: مسابقات آمادگی جسمانی در شش گروه سنی 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال و 50 سال به بالا برگزار می‌شود.

نژادزمانی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات شنا نیز در سه ماده کرال سینه، کرال پشت و قورباغه و در شش رده سنی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از بیمه خدمات‌درمانی، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علوم پزشکی، آب منطقه‌ای، بیمارستان سیدالشهداء، استاندارد و صنعت، معدن و تجارت حضور دارند.

نژادزمانی ابراز داشت: همچنین تیم‌هایی از اداره کل زندان‌ها، بسیج ورزشکاران، سپاه، اداره کل عشایری، امور مالیاتی، کارخانه سیمان، آب و فاضلاب شهری، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر و اداره تعاون، کار و امور اجتماعی در جشنوراه فرهنگی و ورزشی حورا به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول