اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال مهرآمین قزوین:

مدیران عرصه ورزش هزینه‌هایشان را برای بانوان خرج کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مهرآمین قزوین با توجه به کسب عنوان نخست این تیم در رقابت‌های لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور گفت: مدیران عرصه ورزش هزینه‌هایشان را برای بانوان خرج کنند.

مدیران عرصه ورزش هزینه‌هایشان را برای بانوان خرج کنند

افسانه حسن‌نایبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شایستگی‌های تیم بسکتبال مهرآمین اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که با تلاش جمعی توانستیم این عنوان پر افتخار را کسب کنیم و به این قهرمانی ایمان داشتم.

وی اظهار کرد: شاگردانم در طول فصل با دل و جان و انگیزه بسیار بالا برای موفقیت تیم تلاش کردند و در این ایام مزد خود را با کسب عنوان قهرمانی به دست آوردند.

حسن‌نایبی با اشاره به برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی این تیم در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور افزود: در دیدار رده‌بندی مقابل تیم آرارات بسیار با صلابت ظاهر شدیم و توانستیم با عبور از سد این تیم، جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کنیم.

وی همچنین از دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل تیم فولادماهان اصفهان به نیکی یاد و عنوان کرد: اصفهان یکی از قطب‌های اصلی بسکتبال کشور است و ما خیلی خوشحال هستیم که بالاتر از این تیم بر سکوی قهرمانی قرار گرفتیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرآمین قزوین از نمایش زیبای بازیکنان خود قدردانی کرد و گفت: شاگردانم در این رقابت‌ها با بازی‌های جذاب فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با همتی بلند این عنوان را برای ورزش بانوان استان به دست آوردند.

وی با قدردانی از تلاش‌های هیئت بسکتبال قزوین و حامی مالی تیمش خاطر نشان کرد: تلاش‌های مدیرعامل تیم مهرآمین قزوین هم در جهت کسب این عنوان بی‌تأثیر نبود و البته امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده با همت این عزیزان عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

حسن‌نایبی ادامه داد: امیدوارم با کسب این قهرمانی مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشند زیرا اگر مدیران عرصه ورزش هزینه‌هایشان را برای بانوان خرج کنند مطمئن باشند که از کرده خود پشیمان نمی‌شوند.

تیم بانوان بسکتبال مهرآمین قزوین در جریان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور با پیروزی 74 بر 60 مقابل تیم فولادماهان اصفهان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول