اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

رشد صددرصدی ورزش بانوان در اصفهان طی سال 90

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در ورزش بانوان از معدل رشد صد درصدی در شاخص‌های همگانی و قهرمانی در سال 90 برخوردار شدیم.

رشد صددرصدی ورزش بانوان در اصفهان طی سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده در گردهمایی رؤسا و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که امروز در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است در ابعاد قهرمانی و همگانی، ورزش بانوان توانست رشد بسیار خوبی را داشته باشد، اما واقعیت این است که به وضعیت موجود بسنده نمی‌کنیم و در قالب سند راهبردی ورزش استان اصفهان موفقیت‌های قابل توجه‌تری را در سال 91 نشانه گرفته‌ایم که امیدواریم تحقق یابد.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان در سال 91 به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادها برای هیئت‌های ورزش استان خبر داد و تأکید کرد: توجه ویژه به نوجوانان باید نسبت به گذشته بیشتر شود تا اصفهان به جایگاه واقعی در این المپیاد دست یابد.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از هیئت‌های ورزشی شرکت کننده در المپیاد ورزشی ایرانیان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول