اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:

نیروهای تاسیسات گردشگری دوره‌های آموزشی تخصصی می‌بینند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: یک هزار نفر از کارکنان و نیروی انسانی شاغل در تاسیسات گردشگری استان دوره‌های آموزشی تخصصی می‌بینند.

نیروهای تاسیسات گردشگری دوره‌های آموزشی تخصصی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در بازدید از هتل‌های تبریز اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با تامین اعتبار و هزینه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای شاغلان این صنعت برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی شاغل در هتل‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی و زیارتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مهمانپذیرها این آموزش‌های تخصصی را به صورت رایگان فرا‌ خواهند‌ گرفت و برای مجموعه‌های این افراد هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به موارد مورد آموزش در این دوره‌ها تصریح کرد: مدیریت هتل‌داری، مدیریت فنی دفاتر خدماتی، آموزش‌های عمومی بهداشت، آداب معاشرت و دوره‌های مختلف بازآموزی از جمله مباحث و عناوین ارائه شده در این دوره‌ها هستند.

محمدی با اشاره به مدت زمان آموزشی کلاس‌ها اظهار کرد: این ساعات با توجه به نوع رشته متفاوت و در حدود 60 ساعت است که پس از گذراندن این زمان و قبولی از آزمون‌ها به آموزش‌دیدگان، از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گواهی پایان دوره آموزشی اعطا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در آذربایجان‌شرقی است که این آموزش به صورت گسترده و منسجم و کاملا رایگان از سوی سازمان برای شاغلان تاسیسات حوزه گردشگری و برای ارتقای سطح خدمات برگزار می‌شود.

محمدی یادآور شد: با توجه به افزایش روز افزون گردشگران ورودی به استان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پیش از این نیز دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و فشرده‌ای را برای آشنایی و بازآموزی پرسنل و نیروی انسانی هتل‌ها، مهمانپذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی برگزار کرده بود که این روند در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول