اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال

شرکت گردشگری گلمکان تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار گلمکان از تاسیس شرکت گردشگری این شهر با سرمایه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل سرمایه‌گذاری‌های مردم منطقه خبر داد.

شرکت گردشگری گلمکان تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، مهدی حیدری در چهارمین نشست خبری شهرداران استان با اشاره به اینکه طبق مصوبه هیئت دولت، گلمکان منطقه نمونه گردشگری خراسان‌رضوی شناخته شده، اظهار داشت: این مصوبه در کمیسیون گردشگری استان به تصویب رسید و در همین راستا شهرداری با مساعدت شورای شهر، اقدام به تاسیس شرکت گردشگری گلمکان کرد.

وی اولویت فعالیت‌های شهرداری در سال 91 را توسعه گردشگری عنوان کرد و گفت: در این راستا ایجاد دهکده‌های گردشگری، منطبق با اصول علمی تخصصی از فعالیت‌‌های اصلی شهرداری در سال جاری است.

حیدری ادامه داد: هم‌چنین شهرداری مبلغ 50 میلیون ریال را برای تکمیل طرح مطالعاتی پارک گردشگری اختصاص داده است.

شهردار گلمکان عنوان کرد: ایجاد منطقه ویژه گردشگری چشمه سبز که از اطراف با فضای سبز و باغ‌های زیبا احاطه شده نیز در سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد مکان مناسب برای اسکان گردشگران، توانایی تبدیل شدن به قطب طبیعی جذب گردشگر در استان را داراست.

حیدری اعتبار اختصاص یافته از سوی استانداری در سال 90 را 41 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بودجه مصوب شهرداری در سال جاری 10 میلیارد ریال است که در کنار فعالیت‌های خدماتی و عمرانی، عمده آن برای توسعه گردشگری هزینه می‌شود.

شهردار گلمکان با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل پیش ‌روی شهرداری در سال جدید کمبود نیروی متخصص و کارآمد است، گفت: خدمتگزاران شهروندان گلمکان در شهرداری تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مسئله به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول