اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

تحقق رهنمود رهبری در مورد تولید ملی نیازمند انگیزه‌ای جهادی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نیازمند عزم و انگیزه‌ای جهادی است.

تحقق رهنمود رهبری در مورد تولید ملی نیازمند انگیزه‌ای جهادی است

 محمدمهدی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیازمند عزم و انگیزه‌ای جهادی دانست.

وی دست‌یابی به خودکفایی در تولید محصول با کیفیت و تجاری را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و یادآور شد: عنوانی که رهبر فرزانه انقلاب برای سال جاری انتخاب کرده‌اند، مسیری مناسب برای دست‌یابی به خودکفایی در تولید و اقتصاد است.

زارع با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در میان مردم نهادینه شود، خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات انواع کالاهای داخلی نیازمند فضاسازی وسیع فرهنگی در سطح جامعه است.

وی، نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را مستلزم تولید محصولات با کیفیت دانست و گفت: در صورتی که چنین کالاهایی تولید شده و مردم به ارزش کالاهای ایرانی پی ببرند، عرصه تولید نیز فعال‌تر از گذشته و در نهایت نظام اقتصادی کشور پویاتر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی را در گرو تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک صحیح نیاز مصرف‌کنندگان دانست.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت تولید باید به طور مداوم مورد توجه تولیدکننده قرار گیرد و به صورت مستمر افزایش یابد.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را گامی مؤثر در راستای کیفی‌سازی تولیدات داخلی و خودکفایی در بسیاری از محصولات دانست و افزود: در صورتی که این امر محقق شود، در مقابل تحریم‌های دشمنان بیمه خواهیم بود.

وی تأکید کرد: با وجود دشمنی‌های آمریکا و هم‌دستانش، باید شرایطی فراهم شود که اقتصاد کشور هیچ وابستگی جدی به کشورهای غربی و اروپایی نداشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول