اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

آموزش و پرورش زیربنای کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: آموزش و پرورش زیربنای کشور و تعیین‌کننده تمام اهداف بلند جامعه است.

آموزش و پرورش زیربنای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 9 معلم نمونه کشوری گیلان، 77 معلم نمونه استانی و 509 معلم نمونه منطقه‌ای در زیباکنار رشت، مقام معلم را بسیار رفیع و شامخ دانست.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در بروز استعدادهای دانش‌آموزان افزود: معلمان در شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان که سرمایه‌های ایرانی محسوب می‌شوند نقش بسیار مهمی دارند زیرا آنها آینده‌سازان و متخصصان فردای جامعه هستند.

مقام ارشد دولت در گیلان، با بیان اینکه معلمی شغل انبیا و مقدس است، ابراز کرد: شغل معلم انسان‌سازی است و دانش‌آموزانی در دامن معلمان پاک‌اندیش پرورش یافتند که در دوران دفاع مقدس جلوه‌های انسان‌سازی را به نمایش گذاشتند.

وی وجود 36 هزار دانش‌آموز شهید را از جمله جلوه‌های انسان‌سازی معلمان پاک‌اندیش دانست و اذعان کرد: در آموزش و پرورش باید فرصت آموختن همگان از علم و دانش وجود داشته باشد و معلمان راه‌های تربیت سرمایه‌های انسانی را ارائه دهند.

سعادتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری خاطرنشان کرد: عزت نفس و اخلاص به اهل‌بیت(ع) یکی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود.

انتهای پیام/ل30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول