اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

بهره‌مندی از خیران موجب رونق برنامه‌های آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند بهره‌مندی آموزش و پرورش از خیران مدرسه‌ساز را موجب رونق برنامه‌های این نهاد خواند.

بهره‌مندی از خیران موجب رونق برنامه‌های آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه بخش خزل و شهر فیروزان موفقیت هر کشوری را منوط به وجود آموزش و پرورش خلاق، مبتکر و نواندیش خواند و افزود: دولت برای بسترسازی و فراگیری علم در کشور تمام تلاش خود را می‌کند.

وی بهره‌مندی آموزش و پرورش از خیران مدرسه‌ساز را موجب رونق برنامه‌های این نهاد اثرگذار در جامعه خواند و بیان کرد: دولت بدون کمک و حضور فعال خیران مدرسه‌ساز قادر نخواهد بود همه نیازهای آموزشی و پرورشی را برآورده کند بنابراین نقش معلمان و مسئولان این نهاد در جذب خیران نقش مؤثری دارد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر همه اجزای این سند به خوبی و در کنار هم اجرا شوند مطمئناً موجب تحول در زمینه‌های کمی و کیفی این نهاد خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش خزل نیز در این مراسم آموزش و پرورش بخش خزل را به واسطه کسب رتبه قبولی در دوره ابتدایی و راهنمایی جزو مناطق موفق خواند و بیان کرد: تاکنون 35 درصد مدارس این اداره در شهر فیروزان و روستاهای اطراف آن هوشمندسازی شده‌اند.

محمد قیصری افزود: امسال نیز 10 مدرسه این بخش هوشمندسازی می‌شوند و آموزش و پرورش بخش خزل در زمینه هوشمندسازی مدارس مقام نخست استان را کسب کرده است.

وی از اجرای هفت پروژه عمرانی در این اداره امسال خبر داد و بیان کرد: در بخش خزل دو مرکز شبانه‌روزی فنی و حرفه‌ای ویژه برادران و خواهران فعالند که توانسته در کنار تحصیل علم و دانش نسبت به فراگیری مهارت‌های مورد نیاز بازار کار اقدام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خزل گفت: امسال این بخش آمادگی کامل دارد نظام  آموزشی 3-3-6 را در همه مدارس ابتدایی این بخش اجرا کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول