اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جاری

14 هزار نیروی آموزش و پرورش خوزستان تبدیل وضعیت شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جاری 14 هزار نفر در آموزش و پرورش استان استخدام و یا تبدیل وضعیت شدند.

14 هزار نیروی آموزش و پرورش خوزستان تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز رحمان فلاحی پیش از ظهر امروز در بیست‌وهشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل و تقدیر از معلمان نمونه کشوری و استانی با اشاره به انتخاب 21 معلم نمونه کشوری در استان، اظهار داشت: بعد از بررسی کمیته های مختلف در استان ‌181 نفر به عنوان معلم نمونه استانی و هزار و 259 نفر به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 21 معلم نمونه کشوری انتخاب شد که با رهبر معظم انقلاب از نزدیک دیدار کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه به تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم پرداخت و تصریح کرد: امسال این ستاد با تشکیل 40ستاد هفته بزرگداشت مقام  معلم در شهرستان‌ها و نواحی تابعه برنامه‌های متنوعی را در این راستا در حال اجرا دارد .

فلاحی در ادامه طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزشی در کشور دانست و افزود:  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محکم‌ترین برنامه راهبردی آموزش و پرورش است که امید است با حمایت همه جانبه، برنامه های راهبردی این سند بزرگ اجرا شود.

وی همچنین افزود:در این سند بحث ارتقاء جایگاه معلم به طور ویژه در نظر گرفته شده است و دارای 290  اقدام راهبردی برای تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان خوزستان همچنین به ارتقاء جایگاه علمی استان طی 5 سال گذشته از رتبه علمی 26 به رتبه 15 خبر داد و گفت: ارتقای رتبه علمی استان نشان دهنده آن است که بچه‌های خوزستان با تلاش معلمانی دلسوز؛ با هوش، با سواد و درس خوان هستند.

فلاحی عنوان کرد: آمار پذیرفته شدن داوطلبان خوزستانی در کنکور سراسری سال 90، رشد قابل توجهی در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است و پیش‌بینی می‌شود در کنکور 91 این پیشرفت سیر صعودی خود را ادامه دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت از نخبگان دانش‌آموزی استان در کنار اجرای بهبود کیفیت آموزشی کل مدارس به عنوان اهداف آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود با تلاش و همکاری معلمان پرتوان استان کیفیت آموزش در خوزستان بیش از پیش بهبود یابد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول