اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اصفهان انجام می‌پذیرد

برپایی سالن اختصاصی وسایل و اسباب‌بازی‌های کمک آموزشی

خبرگزاری فارس: در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان اصفهان سالن اختصاصی وسایل و اسباب‌بازی‌های کمک آموزشی در نظر گرفته شده است.

برپایی سالن اختصاصی وسایل و اسباب‌بازی‌های کمک آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت بین‌المللی استان اصفهان، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات کمک آموزشی، سرگرمی و تفریحی کودک و نوجوان که از تاریخ هشت تا 12 تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر می‌شود.

این نمایشگاه در نظر دارد سالن اختصاصی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مطرح و نشان‌های تجاری برتر در زمینه وسایل و اسباب‌بازی‌های کمک آموزشی را دایر سازد. 

این نمایشگاه که هر ساله با استقبال فراوانی از سوی نهادهای آموزشی، مراکز و مؤسسات و هم‌چنین خانواده‌ها رو به رو بوده است، در سال جاری در نظر دارد این اقدام را در راستای طرح هوشمندسازی مدارس به انجام رساند.

بر این اساس سالن شیخ بهایی نمایشگاه اصفهان با متراژ یک هزار و 800 و  فضای مفید 900 مترمربع، برندهای مطرح و نشان‌های تجاری برتر و فعال در بخش وسایل و اسباب‌بازی‌های کمک آموزشی را طی پنج روز برپایی این نمایشگاه در خود جای می‌دهد.

نمایش و عرضه دستاوردهای فناوری در امر یادگیری، ایجاد بستر تکنولوژی هوشمند با حضور کارشناسان امر و  فرهنگ‌سازی استفاده از این وسایل از اهداف این اقدام است.

بدین منظور فضای نمایشگاه کودک و نوجوان، سال جاری از دو سالن به سه سالن افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول